  • 1. Data: 2006-05-09 05:28:27
    Temat: JA TEŻ CHCĘ!!! ;)
    Od: "Sky" <s...@o...pl>

    Niemiec z Paragwaju chce usynowić tysiąc biednych dzieci
    Mieszkający w Paragwaju Niemiec Juergen Hass chce usynowić 1000 dzieci z
    biednych krajów, aby w ten sposób zapewnić im niemieckie obywatelstwo wraz
    ze świadczeniami socjalnymi i prawem do studiowania na koszt niemieckiego
    podatnika.
    Motywem postępowania 56-letniego mężczyzny jest nienawiść do niemieckiego
    państwa - twierdzi autor materiału opublikowanego w najnowszym wydaniu
    pisma. Sam Hass określa swoje działania mianem "prywatnego programu pomocy
    dla krajów rozwijających się".

    Pochodzący z Rees w Nadrenii były agent ubezpieczeniowy i polityk
    samorządowy z ramienia liberalnej FDP usynowił już 300 dzieci z Paragwaju,
    Rumunii, Węgier, Mołdawii, Rosji, Ukrainy i Indii - czytamy w materiale.
    Hass wykorzystał lukę w ustawie z 1998 r., która zezwala na uznanie
    ojcostwa, jeśli zgodę na to wyrazi matka i nikt inny nie rości sobie
    pretensji do ojcostwa.

    Hass oświadczył, że jego akcja jest "prywatną zemstą" na państwie
    niemieckim. Sąd wymierzył mu w 1987 r. karę trzech lat pozbawienia wolności
    za oszustwo. Hass twierdzi, że jest niewinny.

    Przyszłemu ojcu nie grozi obowiązek płacenia alimentów z własnej kieszeni,
    ponieważ jedynym jego źródłem utrzymania jest renta, a to świadczenie nie
    podlega konfiskacie.

    Niemiecka minister sprawiedliwości Brigitte Zypries (SPD) poinformowała, że
    jej resort bada możliwości prawne pozwalające pokrzyżować plany Hassa.
    Ustawa o dokumentach umożliwia - jej zdaniem - unieważnienie uznania
    ojcostwa, jeżeli jego motywem są "nieuczciwe zamiary". Władze mogą
    sprawdzić, czy motywem decyzji o uznaniu ojcostwa była chęć stworzenia
    rodziny - wyjaśniła minister.

    http://wiadomosci.onet.pl/1318702,12,1,0,120,686,ite
    m.html

  • 2. Data: 2006-05-09 06:45:50
    Temat: Re: JA TEŻ CHCĘ!!! ;)
    Od: "Marchewka" <M...@b...pl>

    > Niemiec z Paragwaju chce usynowić tysiąc biednych dzieci
    [...]

    Po co nam tu serwujesz ten tekst?
    I.

  • 3. Data: 2006-05-09 06:57:49
    Od: "Alex" <p...@p...onet.pl>

    Pozdrawimy Hansa Juergen'a.
    Brawo.

    Alex

  • 4. Data: 2006-05-09 06:58:14
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

    "pestka_wp" <g...@s...com.pl> wrote in message
    > No ciekawe :)
    >
    > pzdr
    > Dorota M.

    kibucniki oddadzą całe pomioty?

  • 5. Data: 2006-05-09 06:59:40
    Od: "pestka_wp" <g...@s...com.pl>

    No ciekawe :)

    pzdr
    Dorota M.

  • 6. Data: 2006-05-09 07:16:22
    Od: Sławek SWP <s...@w...pl>

    W: news:e3pdpf$rvq$1@news.onet.pl
    Od: Marchewka <M...@b...pl>
    Było:
    > Użytkownik "Sky" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Po co nam tu serwujesz ten tekst?

    No właśnie, nie ma nic o Żydach!

    http://www.popieramjow.pl/jow.php

  • 7. Data: 2006-05-09 07:17:42
    Od: Sławek SWP <s...@w...pl>

    W: news:e3peiu$4hm$1@atlantis.news.tpi.pl
    Od: Panslavista <p...@w...pl>
    Było:
    > "pestka_wp" <g...@s...com.pl> wrote in message

    > kibucniki oddadzą całe pomioty?

    A nie, jednak jest o Żydach. Ale ten gościu chce się przyznać do dzieci z
    biednych krajów...

    http://www.popieramjow.pl/jow.php

  • 8. Data: 2006-05-09 07:40:32
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

    "Sławek SWP" <s...@w...pl> wrote in message
> [...]
    > Było:

    > A nie, jednak jest o Żydach. Ale ten gościu chce się przyznać do dzieci z

    Nie czytałeś odezwy Atramentowicza? O biednych zydkach w Izraelu?
    ;-P))))))))))

  • 9. Data: 2006-05-09 07:47:47
    Od: Sławek SWP <s...@w...pl>

    W: news:e3ph28$eif$1@atlantis.news.tpi.pl
    Od: Panslavista <p...@w...pl>
    Było:
    > Nie czytałeś odezwy Atramentowicza? O biednych zydkach w Izraelu?
    > ;-P))))))))))

    Jakiś czas temu umieściłem go w śmietniku, dokładnie to z dniem gdy
    udowodnił, że robi krecią robotę normalnym Żydom-Izraelitom (nie mylić z
    zarobkującymi inaczej).

    http://www.popieramjow.pl/jow.php

  • 10. Data: 2006-05-09 08:03:24
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

> [...]
    >
    > Jakiś czas temu umieściłem go w śmietniku, dokładnie to z dniem gdy
    > udowodnił, że robi krecią robotę normalnym Żydom-Izraelitom (nie mylić z

    Akurat to mi nie przeszkadza, jeżeli jest Aszkenazi, to nalezy do
    okupantów i rdzenni Palestyńczycy są dla niego niewolnikami, różnica może
    być taka, że niektórzy są mojżeszowcami, a niektórzy muslimami, (chrzescijan
    tam mało), on sam deklarował się jako żydokomuch, czyli chce należeć lub
    należy do kasty rządzącej (nadal) w Polsce.
    Koszula bliższa ciału, aby z tym się rozprawić należałby przenieść
    działania bojowe do diaspor Aszkenazich, ale to spowodowałoby ich totalny
    napływ do Polski (robią to cały czas) i wojnę domową zaczętą od ściągania
    spodni (vide Kurski)...