  • 31. Data: 2014-03-01 08:52:44
    Temat: Re: Inpost - odbiór przesyłki
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 28 Feb 2014, t...@g...com wrote:

    > Córka z legitymacją nie działa ;).
    > Już spróbowałam.

    Z "postawą urzędniczą" da się walczyć wyłącznie papierkologicznie
    (no, w rzadkich przypadkach działa jeszcze metoda szewska)
    Piszesz pismo, skargę itede i czekasz na wynik.
    "Poczta z trąbką" sporo procedur ma obcykanych dlatego, że przez
    lata wydała masę okólników spowodowanych powyższym :), spróbuj
    i w InPoście.

    pzdr, Gotfryd

  • 32. Data: 2014-03-01 10:49:44
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 28 Feb 2014 21:29:16 +0100, Krzysztof Jodłowski napisał(a):
    > Zagnij ich ich własnym regulaminem. Poproś o podanie podstawy prawnej
    > (punktu regulaminu), który wymaga przedstawienia aktu urodzenia.
    > Jedyne co jest na ten temat to: "może zażądać od adresata lub osoby
    > uprawnionej do odbioru przesyłki okazania aktualnego i ważnego dowodu
    > osobistego, paszportu, prawa jazdy lub innego dokumentu z
    > fotografią, odciskiem pieczęci urzędowej z wizerunkiem orła oraz
    > podpisem jego posiadacza".
    > Ty jesteś uprawniona jako opiekun prawny. Akt urodzenia i tak nie
    > zawiera potwierdzenia czy masz prawa rodzicielskie.

    Dowod tez juz nie. Skad wiadomo ze jest opiekunem prawnym ?

    Problem narasta:
    http://metromsn.gazeta.pl/Wydarzenia/1,126477,155332
    47,Pocztowa_rewolucja_nie_wypalila__Sprawy_spadaja_z
    .html

    Co to za frankownice z atestem GUM ?

    J.

  • 33. Data: 2014-03-01 10:51:03
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 1 Mar 2014 08:52:44 +0100, Gotfryd Smolik news napisał(a):
    > Z "postawą urzędniczą" da się walczyć wyłącznie papierkologicznie
    > (no, w rzadkich przypadkach działa jeszcze metoda szewska)
    > Piszesz pismo, skargę itede i czekasz na wynik.

    Do kogo pisac ?
    A tam jakies wazne pismo moze byc ...

    J.

  • 34. Data: 2014-03-01 10:53:17
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 1 Mar 2014 10:51:03 +0100, J.F. napisał(a):
    > Do kogo pisac ?
    > A tam jakies wazne pismo moze byc ...

    Ha, cos mi wpadlo ... skierowac wniosek przeciw Inpost do sadu
    rodzinnego o wydanie korespondencji dziecka :-)

    J.

  • 35. Data: 2014-03-01 12:01:29
    Od: Krzysztof Jodłowski <b...@p...onet.pl>

    > Ha, cos mi wpadlo ... skierowac wniosek przeciw Inpost do sadu
    > rodzinnego o wydanie korespondencji dziecka :-)

    A wezwanie do sądu i inne papiery z sądu dostaniesz też korespondencją
    przez Inpost? :) :)
    Dziecko np. dostanie wezwane na świadka, Inpostem... ;)
    Zapętlimy się chyba. Paranoja. Szczyt biurokracji i głupoty. Idealnie
    dopracowany :)

  • 36. Data: 2014-03-01 12:20:46
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 01.03.2014 12:01, Krzysztof Jodłowski wrote:

> [...]
    > Dziecko np. dostanie wezwane na świadka, Inpostem... ;)
    > Zapętlimy się chyba. Paranoja. Szczyt biurokracji i głupoty. Idealnie

    Dziecko zawsze moze isc sprobowac podjac awizowana przesylke sadowa do
    monopolowego, czyz nie?

    Albo do seksszopu.

    Czy gdzie tam teraz sie w majestacie sadu odbiera przesylki.

    Slyszalem, ze miesny, kwiaciarka, monopol i wiele roznych atrakcyjnych
    miejsc mozna teraz zwiedzac w drodze na rozprawe.

    --

    Zgadzam sie placic trzydziesci zlotych abonamentu RTV /czy jak to sie
    nie bedzie nazywac/ ale pod warunkiem, ze znikna z kanalow TV publicznej

    http://wiadomosci.onet.pl/kraj/braun-tvp-nie-utrzyma
    -sie-z-oplaty-audiowizualnej-bez-reklam/5w52l

  • 37. Data: 2014-03-02 08:42:51
    Od: Krzysztof Jodłowski <b...@p...onet.pl>

    > Slyszalem, ze miesny, kwiaciarka, monopol i wiele roznych atrakcyjnych
    > miejsc mozna teraz zwiedzac w drodze na rozprawe.

    To wszystko jest społecznie pożyteczne. Rozwija tzw. więzi małej
    społeczności. No i jakąś laskę/ciacho można poderwać przy okazji :)

  • 38. Data: 2014-03-02 22:59:19
    Od: Daniel Pyra <d...@s...be.gazeta.pl>

    W dniu 27.02.2014, 09:26, m pisze:
> [...]
    ia-powszechnych-uslug-pocztowych/

    > rzecz chyba w tym, że uprawniona do odbioru jest każda dorosła osoba
    > zastana pod docelowym adresem.

    W ogólnym przypadku stwierdzenie pełnoletności wymagania sprawdzenia
    danych w dokumencie tożsamości...
    No i nie "zastana pod danym adresem" a "zamieszkała".

    Pozdr.!
    (D)

  • 39. Data: 2014-03-06 10:32:18
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 1 Mar 2014, J.F. wrote:

    > Problem narasta:
    > http://metromsn.gazeta.pl/Wydarzenia/1,126477,155332
    47,Pocztowa_rewolucja_nie_wypalila__Sprawy_spadaja_z
    .html

    > Co to za frankownice z atestem GUM ?

    Na mój gust, skoro jest tam waga (automatycznie kwalifikująca do
    stosownej opłaty zależnej od wagi), to dlaczego miałaby podlegać
    pod słabsze kryteria, niż waga u sprzedawcy jabłek na targowisku?

    pzdr, Gotfryd

  • 40. Data: 2014-03-11 07:00:52
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Krzysztof Jodłowski wrote:

    > To wszystko jest społecznie pożyteczne. Rozwija tzw. więzi małej
    > społeczności. No i jakąś laskę/ciacho można poderwać przy okazji :)

    Polska to dziki kraj...