  • 11. Data: 2022-06-28 11:07:57
    Temat: Re: Identyfikator dla osoby fizycznej
    Od: marek <m...@w...pl>

    Dnia Mon, 27 Jun 2022 22:55:52 +0200, Michał Jankowski napisał(a):

    > Od 2012 oficjalnie osoba nieprowadząca działalności NIP-u nie ma.
    >
    > Ale jeśli rozpoczniesz działalność i dostaniesz NIP, to będzie taki sam,
    > jak ten z 2011 roku.
    >
    > MJ

    A jeśli ktoś zmienił nazwisko to NIP otrzyma nowy?

  • 12. Data: 2022-06-28 19:01:03
    Od: Krzysztof kw1618 <k...@g...pl>

    W dniu 2022.06.27 o 22:27, Liwiusz pisze:

    > Parę lat temu był widoczny tez pesel, ale jakaś mała aferka się zrobiła,
    > że się nie powinno tej danej ujawniać w podpisie, no i przestali ujawniać.

    Aż z ciekawości sprawdziłem kilka losowych dokumentów i wszędzie ciąg
    11cyfr w podpisie kwalifikowanym czy to z KIR, czy z Asseco

  • 13. Data: 2022-06-28 19:59:53
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2022-06-28 o 19:01, Krzysztof kw1618 pisze:

    > Aż z ciekawości sprawdziłem kilka losowych dokumentów i wszędzie ciąg
    > 11cyfr w podpisie kwalifikowanym czy to z KIR, czy z Asseco

    Z kiedy?
    I gdzie ten ciąg widzisz?

    --
    Liwiusz

  • 14. Data: 2022-06-29 12:50:56
    Od: Monika Głowacka <m...@g...pl>

    W dniu 28.06.2022 o 19:59, Liwiusz pisze:

    > Z kiedy?

    Czyli jeśli e-podpis robiony po jakiejś dacie, to nie dają 11 cyfr
    PESELa tylko ?
    Sprawdziłam jakiś dokument z Sądu, podpis ważny od 2021/07/07 jako

    cn=Imie Nazwisko-2Nazwisko
    serialNumber=IDCPL-ABC654321
    givenName=Imie
    sn=Nazwisko-2Nazwisko
    ou=XII Wydział KRS
    o=Sąd Rejonowy
    l=Miasto
    c=PL

  • 15. Data: 2022-06-29 13:16:51
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2022-06-29 o 12:50, Monika Głowacka pisze:

    > Czyli jeśli e-podpis robiony po jakiejś dacie, to nie dają 11 cyfr
    > PESELa tylko ?

    Mam podpis od wielu lat, gdzieś w międzyczasie przestano ujawniać pesel
    w podpisie.

    https://uodo.gov.pl/pl/138/1098

    --
    Liwiusz