  • 1. Data: 2021-02-05 14:47:15
    Temat: I kolejny...
    Od: Kviat

    ...przedstawiciel jedynej słusznej religii.

    https://www.facebook.com/osrodek.monitorowania/posts
    /1478397135668748

    "KSIĄDZ NAWOŁUJĄCY DO BICIA DZIECI BYŁ SKAZANY ZA NARUSZENIE
    NIETYKALNOŚCI CIELESNEJ UCZNIÓW
    Dwa dni temu nagłośniliśmy skandaliczną wypowiedź proboszcza parafii w
    Jeruzalu Skierniewickim, w której nawoływał, by bić kablem dzieci i
    młodzież uczestniczącą w Strajku Kobiet. Kuria łowicka nakazała mu
    usunąć profil na Facebooku i zabroniła publicznych wypowiedzi.
    Tymczasem okazuje się, że ksiądz w przeszłości wprowadzał słowa w czyny.
    Jako katecheta bił dzieci na lekcjach religii w szkole podstawowej w
    Głownie.
    Ksiądz Dariusz D. jako katecheta bił dzieci po głowach, szarpał za uszy,
    ciągnął za włosy. Zdarzało mu się złapać ucznia za głowę i przycisnąć ją
    do ławki. Bił dłonią w pośladki tłumacząc to tym, że "ma prawo karcić
    dzieci w zastępstwie rodziców"!
    Rodzice zawiadomili prokuraturę. Proces trwał trzy lata, w trakcie
    których oskarżyciele byli wyklinani przez część parafian,
    ~~~~~~
    a sam ksiądz z ambony nazywał ich "innowiercami".
    22 marca 2018 r. Sąd Rejonowy w Zgierzu w sprawie II K 634/16 skazał
    księdza Dariusza D. za naruszenie nietykalności cielesnej uczniów.
    Ksiądz dostał roczny zakaz pracy z dziećmi
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    i karę grzywny.
    Kuria przeniosła go do innej parafii.
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    W świetle tych informacji tym bardziej niepokojące jest nawoływanie do
    popełnienia przestępstwa przez księdza. Ośrodek złożył w tej sprawie
    zawiadomienie do prokuratury."

    https://skierniewice.eglos.pl/aktualnosci/item/38029
    -ksiadz-z-jeruzala-jako-katecheta-bil-dzieci-informa
    cje-potwierdzamy-w-szkole

    "Kazał koleżance usiąść sobie na kolanach takim charakterystycznym
    gestem, zupełnie nie jak ksiądz do dziecka, tylko bardziej facet do
    dziewczyny i to w dziwnym kontekście" -- relacjonował nam jeden z
    uczniów, który chciał pozostać anonimowy, a do którego udało nam się
    dotrzeć."

    I jak tam dzielni obrońcy kościelnych zboków? Gdyby jakiś zwykły
    nauczyciel bił wasze dzieci, to też powinien dostać roczny zakaz (roczny
    zakaz... ja pierdolę...), a szkoła powinna to olać i przenieść do innej
    szkoły?
    Nadal żyjecie w błogiej nieświadomości, "bo nie ma dowodów", że kościół
    ochrania przestępców?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 2. Data: 2021-02-05 15:14:20
    Temat: Re: I kolejny...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
> [...]

    >w Jeruzalu Skierniewickim, w której nawoływał, by bić kablem dzieci i
    >młodzież uczestniczącą w Strajku Kobiet.

    No ale czy to sie miesci w zakresie wolnosci pogladow?
    Moze tak uwazac ...

> [...]
    >Rodzice zawiadomili prokuraturę. Proces trwał trzy lata, w trakcie
    >których oskarżyciele byli wyklinani przez część parafian,

    Ale nic tu nie ma o pedofilnych zachowaniach :-P

    >~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    ~~~~~~
> [...]
    >Ksiądz dostał roczny zakaz pracy z dziećmi
    >~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    No ale jednak po sledztwie i procesie.
    Czy uwazasz, ze nie powinna przenosic ?
    A moze powinna wyrzucic ?

> [...]

    >dziewczyny i to w dziwnym kontekście" -- relacjonował nam jeden z
    >uczniów, który chciał pozostać anonimowy, a do którego udało nam się

    A ile lat ma ten uczen ?
    Bo mi ta wypowiedz podejrzanie wyglada..

    >I jak tam dzielni obrońcy kościelnych zboków? Gdyby jakiś zwykły
    >nauczyciel bił wasze dzieci, to też powinien dostać roczny zakaz
    >(roczny zakaz... ja pierdolę...),

    a nie powinien ? Czy domagasz sie dluzszej odsiadki ?

    >a szkoła powinna to olać i przenieść do innej szkoły?

    Ale czemu do szkoly? Do innego miasta ...

    >Nadal żyjecie w błogiej nieświadomości, "bo nie ma dowodów", że
    >kościół ochrania przestępców?

    Ale o co chodzi ?
    Bylo sledztwo, byl wyrok ... czy swieckiego nauczyciela cos innego by
    spotkalo ?

    J.

  • 3. Data: 2021-02-05 15:22:27
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 05.02.2021 o 15:14, J.F. pisze:

    > No ale czy to sie miesci w zakresie wolnosci pogladow?
    > Moze tak uwazac ...

    Podżeganie do popełnienia przestępstwa jest ścigane tak samo, jak jego
    popełnienie.

    --
    Robert Tomasik

  • 4. Data: 2021-02-05 15:49:19
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    a.pl...

    >Podżeganie do popełnienia przestępstwa jest ścigane tak samo, jak
    >jego
    >popełnienie.

    No niby tak, ale jesli ktos uwaza, ze kary cielesne sa dobre w
    wychowywaniu dzieci, to mu chyba wolno ?

    I propagowac swoje poglady moze ?

    Oczywiscie w formie takiej, by nie bylo to podżeganie do bicia ..

    J.

  • 5. Data: 2021-02-05 15:54:27
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    > Podżeganie do popełnienia przestępstwa jest ścigane tak samo, jak jego
    > popełnienie.

    Jeśli przyjmiemy, że nie wolno karać za zachowania to cały kodeks karny
    jest podżeganiem do przestępstw.

  • 6. Data: 2021-02-05 16:29:05
    Od: Kviat

    W dniu 05.02.2021 o 15:54, t-1 pisze:

    > Jeśli przyjmiemy, że nie wolno karać za zachowania to cały kodeks karny
    > jest podżeganiem do przestępstw.

    Ale nie przyjmiemy. Trzeba mieć nieźle zrytą banię żeby doszukiwać się w
    tym analogii.

    Pokaż palcem miejsce w kodeksie karnym gdzie napisano, że karą jest
    bicie kablem.
    Z litości pominę to, że mowa jest o biciu dzieci.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 7. Data: 2021-02-05 16:33:25
    Od: Kviat

    /1478397135668748

    > No ale czy to sie miesci w zakresie wolnosci pogladow?

    Nie.

    > Moze tak uwazac ...

    Może. Dlatego niebezpiecznych ludzi izoluje się od społeczeństwa.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 8. Data: 2021-02-05 17:01:33
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 05.02.2021 o 15:49, J.F. pisze:

    > No niby tak, ale jesli ktos uwaza, ze kary cielesne sa dobre w
    > wychowywaniu dzieci, to mu chyba wolno ?
    >
    > I propagowac swoje poglady moze ?
    >
    > Oczywiscie w formie takiej, by nie bylo to podżeganie do bicia ..

    No ale jest...

    --
    Shrek

  • 9. Data: 2021-02-05 17:30:40
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >No ale jest...

    Tak jak napisali, to jest, ale bo to wiadomo, czy dokladnie napisali ?

    A jakby tak powiedzial
    "uwazam, ze uczestnikom to by nalezalo d* sprac kabelkiem" ...
    podżeganie, czy poglad ?

    J.

  • 10. Data: 2021-02-05 17:32:56
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >Nie.

    >Może. Dlatego niebezpiecznych ludzi izoluje się od społeczeństwa.

    No wiesz - kary cielesne byly obecne w szkolach przez kilkaset czy
    nawet tysiace lat.
    I nikt tam nauczycielowi kubla na glowe nie zakladal.

    A jak sie zrobisz zbyt praworzadny, to petem narzekasz, ze policja
    kilkuletnie dzieci aresztuje :-P

    J.