  • 11. Data: 2003-10-02 09:37:50
    Temat: Re: Groźby providera
    Od: "Kathrin" <k...@g...pl>

    "Marcin" schrieb im Newsbeitrag
    > [..]
    >
    > ja bym się na twoim nie chwalił oficjalnie osiołkiem. Jest powszechnie
    > wiadomo do czego tem program słuzy.

    A ja mam w kuchni ostre noze... Tez nie powinnam sie nimi chwalic? :-)))

    Kolega moze sobie triale i dema sciaga albo freeware, albo tez co innego.
    Samo uzywanie p2p jeszcze o niczym nie swiadczy.

    Pozdrawiam
    Kathrin

  • 12. Data: 2003-10-02 10:55:09
    Od: "DAR" <d...@g...pl>

    Kathrin wrote:
    > Niestety jezeli w umowie nie masz okreslonej
    > przepustowosci lacza - trudno tez Ci bedzie domagac sie, aby transfer
    > wrocil do poprzedniego stanu.

    Z emaila Interserwu wynika, że moje postępowanie nie ulega zmianie
    więc mogę się liczyć z dalszymi ograniczeniami. Ostatnio codziennie
    odłączany jestem od netu kilkakrotnie w ciągu doby. Jeżeli tak dalej
    będzie to wogóle nie będe miał praktycznie łącza. Zaznaczam, iż
    wcześniej firma nie informowała mnie o moim negatywnym wpływie
    na sieć. Miałbym jakieś prawo do podjęcia decyzji. W którym więc
    momencie mogę uznać, że provider nie wywiązuje się z umowy. Bo
    dostarczać może mi sygnał zawsze, taki, że nie otworzę żadnej strony.

    DAR

    --
    " ...najefektywniejszą metodą zostania
    mistrzem jest naśladowanie stylu myślenia

  • 13. Data: 2003-10-02 12:32:13
    Temat: Re: GroĽby providera
    Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx>

    To fakt, że providerzy zapychają łącza, ile mogą.:-(

  • 14. Data: 2003-10-02 12:36:02
    Temat: Re: GroĄby providera
    Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx>

    Zgoda - wszystko zależy od umowy. Ja jednak często widzę, że "ściągacze"
    wykupują wpierw stosunkowo wolne łącza (bo taniej), a potem biadolą, że
    im kazaa wolno ściąga.
    To tak, jakby wykupić miejsce do parkowania dla malucha, a po złościć
    się, że nie można tam zaparkować furgonetki.

  • 15. Data: 2003-10-02 13:55:33
    Od: "DAR" <d...@g...pl>

    Artur Drzewiecki wrote:
    > To fakt, że providerzy zapychają łącza, ile mogą.:-(

    Postaram się odpowiedzieć hurtowo, poniekąd na zarzuty dotyczące między
    innymi mnie.Mam internet od marca tego roku. Dopiero w maju poznałem
    zasady działania programówp2p a pod koniec tego miesiąca dowiedziałem
    się z grup dyskusyjnych o utrudnianiuprzez tego typu programy ruchu w
    sieci. Znam osobiście tylko jednego oprócz mnieużytkownika sieci
    Interserw. Gdy przyszedł do mnie stwierdził, że w porównaniu do Jego,mój
    internet hula :) W najlepszym okresie miałem średnio 5-6kB/s na emule a
    do12-13 naFTP ach. Nie jednocześnie oczywiście. Pozwalało mi to też na w
    miar komfortowe surfowanie po www. Ze strony providera
    http://interserv.net.pl/komunikaty.html i komunikatuz dnia 18.12.2002
    wynika, że programy p2p są mu znane (!). Nie jestem samolubem więcw
    trybie natychmiastowym jestem gotowy zrezygnować. Jednakże metody
    Interserv narażąmnie na koszty nieadekwatne do świadczonych usług.

    Zwróciłem się więc z prośbą, na co mogę ewentualnie powołać się aby
    firma potraktowałamnie poważnie? O jakie wyjaśnienia poprosić, dotyczące
    podjęte przez nich decyzji?Inaczej będę musiał zrezygnować z osiołka i
    korzystać tylko z usług które Interservowi odpowiada a on podłączy
    kolejnych "szczęśliwych" klientów.

    DAR