  • 1. Data: 2003-05-11 12:25:17
    Temat: Gdzie szukac pomocy?
    Od: "gryz" <g...@N...gazeta.pl>

    Witam.

    Gdzie szukac pomocy w przypadku zastraszania, wyzywania, pomowien przez jedna
    z osob w rodzinie z ktora sie zamieszkuje?
    Boje sie ze wizyta na Policji lub rozmowa z dzielnicowym jeszcze bardziej
    rozjuszy ta osobe.
    Osoba ta przychodzi z niebezpiecznymi narzedziami i grozi.
    Ta osoba ma 77 lat, bardzo sprawna fizycznie. Stad obawa, szczegolnie noca.
    Ma po swojej stronie inna osobe z rodziny, niezamieszkujaca wspolnie. W
    przypadku konfrontacji wszystkiego sie wypiera.
    Czy jest sens nagrywac jej grozby na dyktafon?
    Gdzie sie udac po pomoc?

    Dziekuje i pozdrawiam

    gryz

  • 2. Data: 2003-06-01 19:06:09
    Temat: Odp: Gdzie szukac pomocy?
    Od: "ITA" <d...@w...pl>

    Użytkownik gryz <g...@N...gazeta.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b9lffd$lc8$...@i...gazeta.pl...
> [...]
    > rozjuszy ta osobe.
    > Osoba ta przychodzi z niebezpiecznymi narzedziami i grozi.
    > Ta osoba ma 77 lat, bardzo sprawna fizycznie.
    Jest taka sprawa czy ta osoba nie jest przypadkiem chor psychicznie? Nikt
    normalny nieprzychodzi z ostrymi narzedziami i nie grozi. Wtedy trzeba ja
    leczyc gdyz jest niebezpieczna dla otoczenia.
    Gdy zas jest zdrowa - niestety pozostaje tylko i wyłacznie policja.

    ITA