  • 31. Data: 2007-12-29 11:01:27
    Temat: Re: Fotka z fotoradaru i pytanie?
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "lux" <b...@b...servera> napisał w wiadomości
    news:fkhhm3$do6$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > 78 p4 w zw z 65 kw

    Jeśli już, to odwrotnie.

    --
    Pzdr
    Leszek
    GG1631219

  • 32. Data: 2007-12-29 13:35:38
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Nostradamus pisze:
    > Jeśli już, to odwrotnie.

    a co za różnica?

    KG

  • 33. Data: 2007-12-29 14:21:11
    Temat: [OT] Re: Fotka z fotoradaru i pytanie?
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Sat, 29 Dec 2007 14:35:38 +0100, kam napisał(a):

    > a co za różnica?

    Ja w sprawie formalnej. Proszę nie pisać słowa "fotka" w tytule posta,
    ponieważ jest w Polsce przedsiębiorstwo, które uważa, że ma 100% praw do
    tego słowa ;-))))))) (to jest świeży news przedprocesowy)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis, najlepsze czasopismo w internecie ==> http://olgierd.bblog.pl/

  • 34. Data: 2007-12-29 17:58:13
    Temat: Re: [OT] Re: Fotka z fotoradaru i pytanie?
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Olgierd wrote:

    > Ja w sprawie formalnej. Proszę nie pisać słowa "fotka" w tytule posta,
    > ponieważ jest w Polsce przedsiębiorstwo, które uważa, że ma 100% praw do
    > tego słowa ;-))))))) (to jest świeży news przedprocesowy)

    serio? czy to ma coś wspólnego z diamentami?

  • 35. Data: 2007-12-29 21:33:11
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Sat, 29 Dec 2007 11:58:13 -0600, witek napisał(a):

    > serio? czy to ma coś wspólnego z diamentami?

    Nie w sensie dosłownym, tj. Osoba nie jest w to zaangażowana.