  • 1. Data: 2002-12-20 16:06:02
    Temat: Facet kłamie na rozprawie
    Od: Sławek Kalinkiewicz <b...@p...onet.pl>

    Co mogę zrobić, komuś kto kłamie na rozprawie i mogę mu to udowodnić.
    Chcę zrobić tak aby więcej nie kłamał.

    Proszę o podpowiedź.
    Z pozdrowieniami:
    Sławek

  • 2. Data: 2002-12-20 16:16:10
    Temat: Re: Facet kłamie na rozprawie
    Od: "Qwax" <...@...Q>

    > Co mogę zrobić, komuś kto kłamie na rozprawie i mogę mu to
    udowodnić.

    Dostarcz dowody sędziemu (jeżeli kłamca go nie przekupił to może to
    coś da)

    > Chcę zrobić tak aby więcej nie kłamał.

    "Oj naiwny, naiwny...."

    Pozdrawiam
    Qwax

  • 3. Data: 2002-12-20 20:15:08
    Od: "Legislator" <g...@p...onet.pl>

    > udowodnić.
    >
    > Dostarcz dowody sędziemu (jeżeli kłamca go nie przekupił to może to
> [...]

    Zalezy kto klamie. Jak oskarzony to NIC nie mozesz zrobic, bo ma prawo
    klamac :)

    Pa Pa

    Konrad