  • 1. Data: 2009-01-07 16:03:22
    Temat: Europejskie - ubezpieczenie turystyczne biznes
    Od: "=Marcos=" <m...@w...NOSPAMNOSPAM.info>

    Witam!
    Mam pytanie dotyczące ubezpieczenia turystycznego business travel w firmie
    Europejskie.
    "Ubezpieczenie przeznaczone jest dla podróżujących służbowo na krótkie
    okresy (max. do 62 dni)".
    Jak rozumieć "służbowo"?
    Utrzymuję się z podróży, publikuję artykuły, sprzedaję zdjęcia. Wszystko
    umowy o dzieło itp. Nie jestem nigdzie zatrudniony na etat. Czy w takim
    wypadku można uznać podróże za podróże służbowe?

    --
    Marcos
    [Marek Ślusarczyk]

    http://galeria.wyprawa.info <- zdjęcia z moich podróży

  • 2. Data: 2009-01-07 17:39:23
    Od: "dekazzze" <d...@g...pl>

    Użytkownik "=Marcos=" <m...@w...NOSPAMNOSPAM.info> napisał w
    wiadomości news:gk2jvt$6fc$1@nemesis.news.neostrada.pl...
> [...]
    > umowy o dzieło itp. Nie jestem nigdzie zatrudniony na etat. Czy w takim
    > wypadku można uznać podróże za podróże służbowe?

    musisz przeczytac dokladnie OWU i umowe, na poczatek wydaje mi sie ze tam
    mozesz miec odpowiedz. ktos kto nie widzial na oczy tego tworu nie moze
    ogólnie odpowiedziec na temat tych wałków ubezpieczeniowych.

    pzdr,
    dkzzzzzz.

  • 3. Data: 2009-01-08 13:34:17
    Od: "=Marcos=" <m...@w...NOSPAMNOSPAM.info>

    > musisz przeczytac dokladnie OWU i umowe, na poczatek wydaje mi sie ze tam
    > mozesz miec odpowiedz. ktos kto nie widzial na oczy tego tworu nie moze
    > ogólnie odpowiedziec na temat tych wałków ubezpieczeniowych.

    "6. Ubezpieczenie dotyczy podróży służbowej, tj. podróży poza miejsce
    zamieszkania/ czasowe miejsce zamieszkania lub stanowisko pracy, która jest
    podejmowana na polecenie pracodawcy i w celu wykonywania obowiązków
    pracowniczych na rzecz pracodawcy."
    Chyba wynika z tego, że musi istnieć jakiś pracodawca, który poleca wyjazd?