  • Data: 2009-04-24 12:50:23
    Temat: Elektroniczna faktura VAT bez podpisu + faktura drukowana
    Od: Reeno <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Wiem, ze temat faktur elektronicznych jak i bez podpisu byl omawiany
    wiele razy i jest pelno materialow w internecie, ale ostatnio dochodza
    mnie rozne sluchy i sam juz nie wiem, ktore informacje sa aktualne.

    Prowadze serwis internetowy, gdzie uzytkownicy placa za dane uslugi.
    Po zakupie wystawiam fakture VAT proforma i wysylam droga
    elektroniczna, natomiast po zaksiegowaniu wplaty wystawiam normalna
    fakture VAT i rowniez wysylam ja droga elektroniczna w postaci PDF.

    Czy musze rowniez wysylac fakture wydrukowana, skoro ja sam robie
    wydruk dla mojego biura rachunkowego?

    Oraz czy to ma jakies znaczenei czy faktura jest podpisana czy nie, z
    tego co wiem nie ma juz takiego obowiazku, czy to tyczy sie rowniez
    faktur elektronicznych czy potrzebne tam sa jakies podpisy cyfrowe?

    Z gory dziekuje za odpowiedzi