  • Data: 2009-04-24 13:14:51
    Temat: Re: Elektroniczna faktura VAT bez podpisu + faktura drukowana
    Od: Olgierd <n...@n...problem> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 24 Apr 2009 05:50:23 -0700, Reeno napisał(a):

    > Po zakupie wystawiam fakture VAT proforma i wysylam droga elektroniczna,
    > natomiast po zaksiegowaniu wplaty wystawiam normalna fakture VAT i
    > rowniez wysylam ja droga elektroniczna w postaci PDF.

    Zatem wysyłasz jakiś plik, nie fakturę. Jak ma wyglądać faktura
    elektroniczna mówią przepisy i tego nie przeskoczysz.

    Inna sprawa, że tak naprawdę jest to istotne tylko przy nabywcach nie
    będących przedsiębiorcami. I: jeśli taki nabywca (przedsiębiorca) to
    sobie wydrukuje i dołączy do tej swojej dokumentacji, to żaden US też
    raczej nie pozna, czy to było z pdf drukowane, czy dostał taki papier
    pocztą.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl