  • Data: 2009-04-24 13:17:15
    Temat: Re: Elektroniczna faktura VAT bez podpisu + faktura drukowana
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Reeno <r...@g...com> pisze:
    > Wiem, ze temat faktur elektronicznych jak i bez podpisu byl omawiany
    > wiele razy i jest pelno materialow w internecie, ale ostatnio dochodza
    > mnie rozne sluchy i sam juz nie wiem, ktore informacje sa aktualne.
    >
    > Prowadze serwis internetowy, gdzie uzytkownicy placa za dane uslugi.
    > Po zakupie wystawiam fakture VAT proforma i wysylam droga
    > elektroniczna, natomiast po zaksiegowaniu wplaty wystawiam normalna
    > fakture VAT i rowniez wysylam ja droga elektroniczna w postaci PDF.
    >
    > Czy musze rowniez wysylac fakture wydrukowana, skoro ja sam robie
    > wydruk dla mojego biura rachunkowego?

> [...]

    A tak "nie prawnie" tylko "zdroworozsądkowo":
    Na jakie (orientacyjnie) kwoty są te faktury?

    Bo inaczej powinni się ciebie potem czepiać o jedną fakturę dla danego
    człowieka za parędziesiąt złoty a inaczej o jedną fakturę za paręnaście
    tysięcy złotych albo o "setki" faktur po parędziesiąt złoty dla jednej
    osoby.

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@o...eu : A...@g...com
    Nie należy ani okrętu przytwierdzać do jednej kotwicy,