  • 101. Data: 2022-08-16 11:12:53
    Temat: Re: Dwie działki i rów.
    Od: anna <a...@g...com>

    Dnia Tue, 16 Aug 2022 11:06:50 +0200, cef napisał(a):

    > Znowu projekcja.
    Masz problemy z pamięcią.
    > Schodząc do tego poziomu musiałbym zapytać jaką rolę odgrywa ptactwo?
    Zapytaj Krisa. Macie podobnej długości........

  • 102. Data: 2022-08-16 11:22:37
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2022-08-16 o 11:12, anna pisze:

    > Masz problemy z pamięcią.
    > Zapytaj Krisa. Macie podobnej długości........

    Ufff, bo już myślałem, że pracujesz w kurniku.
    A poza tym - wracając do meritum - wielokropek jest nieprawidłowy.

  • 103. Data: 2022-08-16 11:26:19
    Od: anna <a...@g...com>

    Dnia Tue, 16 Aug 2022 11:22:37 +0200, cef napisał(a):

    > Ufff, bo już myślałem, że pracujesz w kurniku.
    Widzę, że nie skontaktowałeś się z Krisem.

    > A poza tym - wracając do meritum - wielokropek jest nieprawidłowy.
    To nie jest wielokropek.

  • 104. Data: 2022-08-16 11:57:07
    Od: anna <a...@g...com>

    Dnia Tue, 16 Aug 2022 11:10:56 +0200, t-1 napisał(a):

    > Czy chcesz powiedzieć, co widać na rysunkach, że geodeci przekopali
    > teren zmieniając położenie rowu?

    Nie. Zerknij na ostatnią podpowiedź dla Roberta, gdzie rów zaznaczony jest
    symbolem dwukropka ":".

  • 105. Data: 2022-08-16 11:59:27
    Od: anna <a...@g...com>

    > Czy chcesz powiedzieć, co widać na rysunkach, że geodeci przekopali
    > teren zmieniając położenie rowu?

    Specjalnie dla Ciebie:

    Tak było:
    ---------,---,----------
    | | | |
    | | | |
    | | A | B |
    | | | |
    | | | |
    | '---'----------
    | | | |
    | | | |
    | X | Y | Z |
    | | | |
    | | | |
    ---------'---'----------

    A tak jest:
    ---------,---,----------
    | | : | |
    | | : | |
    | | A | B |
    | | : | |
    | | : | |
    | '-:-'----------
    | : | | |
    | : | | |
    | X' : | y'| Z'|
    | : | | |
    | : | | |
    ---------'---'----------

    Linia wykonana dwukropkiem wskazuje dno rowu.

  • 106. Data: 2022-08-16 12:04:36
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2022-08-16 o 11:26, anna pisze:

    > Widzę, że nie skontaktowałeś się z Krisem.

    Myśli pewnie to samo co ja, tylko nie ma tyle czasu dzisiaj.
    Po tym fuehrerku już myślałem, że zmierza to w kierunku
    użycia argumentu godwinowskiego, a tu nagle skończyło
    się na zaglądaniu w gacie.
    Trochę jestem rozczarowany :-)

  • 107. Data: 2022-08-16 12:08:29
    Od: anna <a...@g...com>

    Dnia Tue, 16 Aug 2022 12:04:36 +0200, cef napisał(a):

    > Myśli pewnie to samo co ja, tylko nie ma tyle czasu dzisiaj.
    > Po tym fuehrerku już myślałem, że zmierza to w kierunku
    > użycia argumentu godwinowskiego, a tu nagle skończyło
    > się na zaglądaniu w gacie.
    O jakim zaglądaniu w gacie, piszesz?

    > Trochę jestem rozczarowany :-)
    Ja też. Bo nie pokazałeś jak wygląda wielokropek.

  • 108. Data: 2022-08-16 12:12:59
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 16.08.2022 o 11:26, anna pisze:

    > To nie jest wielokropek.

    Nosz...
    Coraz więcej prymitywów jest dumnych ze swojego nieuctwa.

    --
    -
    Akarm

  • 109. Data: 2022-08-16 12:24:52
    Od: anna <a...@g...com>

    Dnia Tue, 16 Aug 2022 12:12:59 +0200, Akarm napisał(a):

    > Nosz...
    > Coraz więcej prymitywów jest dumnych ze swojego nieuctwa.

    Kogo masz na myśli?

  • 110. Data: 2022-08-16 12:33:31
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 16.08.2022 o 06:54, anna pisze:

> [...]
    > | | : | |
    > | | : | |
    > | | A | B |
    > | | : | |
    > | | : | |
    > | : | | |
    > | : | | |
    > | X' : | y'| Z'|
    > | : | | |
    > | : | | |
    > ---------'---'----------
    >
    > Linia wykonana dwukropkiem wskazuje dno rowu.
    >
    > Jak duże jest prawdopodobieństwo, że:
    > "Zostanie wydane postanowienie o odmowie
    > wszczęcia z powodu braku cech przestępstwa i tyle."

    Prawdopodobieństwo graniczące z pewnością. Chyba, ze ktokolwiek ma
    pomysł na udowodnienie umyślności - przykładowo łapówki. Inaczej, to po
    prostu błąd geodetów, który należy naprawić. Po za tym, ani Policja, ani
    Prokurator nie będzie miał jak stwierdzić, jak powinna ta mapka wyglądać
    i od tego jest nadzór geodezyjny.

    --
    Robert Tomasik