  • 1. Data: 2002-12-13 14:00:58
    Temat: Dwa abonamenty???
    Od: "Paweł z Wałbrzycha" <p...@o...pl>

    Mam proste pytanie....

    Jak to jest.... Ktos ma Cyfre+, za ktora rzecz jasna placi abonament....

    Rowniez nalezy placic abonament RTV na rzecz panstwa....

    Ale przeciez programy TVP zawieraja sie w ofercie Cyfry+.

    Czyzby nalezalo placic dwa razy za to samo?
    Raz za TVP placac za Cyfre+, drugi raz placac abonament RTV???

    I prosze ni pisac, ze placi sie za posiadanie odbiornika telewizyjnego czy
    radiowego, bo w takim razie niektorzy placicli by po kilka abonamentow RTV
    naraz!

    Jak to jest?
    Zrezygnowac z placenia abonamentu RTV?
    Przeciez TVP ma na pewno jakas dzialke od Cyfry+ za umieszczenie programow
    TVP w ofercie Cyfry+, nie?

    Paweł,

  • 2. Data: 2002-12-13 15:27:27
    Temat: Re: Dwa abonamenty???
    Od: "Krzysztof Teperek" <t...@g...pl>

    > I prosze ni pisac, ze placi sie za posiadanie odbiornika telewizyjnego czy
    > radiowego, bo w takim razie niektorzy placicli by po kilka abonamentow RTV
    > naraz!

    Tak jest płaci się za posiadanie telewizora/radia.
    Płacisz za jeden a możesz mieć 5.

  • 3. Data: 2002-12-13 19:01:31
    Od: "Serwiz" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Paweł z Wałbrzycha" <p...@o...pl> napisał w wiadomości:
> [...]
    > Zrezygnowac z placenia abonamentu RTV?
    > Przeciez TVP ma na pewno jakas dzialke od Cyfry+ za umieszczenie programow

    A dlaczego nie możesz przyjąć do wiadomości że faktycznie płaci się
    abonament za POSIADANIE odbiornika RTV a nie za oglądanie telewizji
    publicznej. Jeśli argumenty podawane na grupie nie docierają to przeczytaj
    informacje zawarte na stronach Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji
    http://www.krrit.gov.pl/stronykrrit/akcjaabo.htm .

    Serwiz

  • 4. Data: 2002-12-13 19:46:08
    Od: "Zbyszek" <z...@o...pl>

> [...]
    > publicznej. Jeśli argumenty podawane na grupie nie docierają to przeczytaj
    > informacje zawarte na stronach Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji

    ciekawa strona, zastanawiam sie, dlaczego to sie nazywa abonament a nie
    podatek.
    Napisali tez sporo o kontroli firm, a jak to wyglada w gosp. domowym ?
    Jeszcze o takiej kontroli nie słyszałem. I sprawdzaliby czy komputer w domu
    odbiera tv ? Jacys spece ;-) A ilość abonamentów podobno bardzo spadła.
    Generalnie, bardzo mi się ten obowiązek nie podoba jako widzowi, jest
    kosztowny i jak patrze na tvp to zwykle zle wydane pieniadze. Nie chce
    takiej telewizji. A jak jest w innych krajach?

    pozdrawiam,
    nie-prawnik Z

  • 5. Data: 2002-12-13 19:46:15
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    Zbyszek wrote:
    [..]
    > ciekawa strona, zastanawiam sie, dlaczego to sie nazywa
    > abonament a nie podatek.

    A mnie zastanawia dlaczego ten abonament dostaje tylko telewizja
    i radio popaństwowe, a nie jest dzielony między WSZYSTKIE telewizje
    i stacje radiowe wg ich popularności.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700.htm

  • 6. Data: 2002-12-13 19:52:22
    Od: "Zbyszek" <z...@o...pl>

    Użytkownik "Elita.pl" <b...@e...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > A mnie zastanawia dlaczego ten abonament dostaje tylko telewizja
    > i radio popaństwowe, a nie jest dzielony między WSZYSTKIE telewizje

    Tez o tym myslalem ! i bylbym za !

    Z.

  • 7. Data: 2002-12-13 20:21:03
    Od: Markiz de Vonvanfon <m...@w...pl>

    Zbyszek wrote:
    > Użytkownik "Elita.pl" <b...@e...pl> napisał w wiadomości

    Bo nie jest podatkiem?

    > Tez o tym myslalem ! i bylbym za !

    A ja byłbym za tym, by go nie było.

    --
    Markiz de Vonvanfon

  • 8. Data: 2002-12-13 20:22:49
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    Markiz de Vonvanfon wrote:
    > A ja byłbym za tym, by go nie było.

    Ale skoro już jest to powinien być dzielony wg zasług,
    a nie tylko dla uprzywilejowanych stacji.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700.htm

  • 9. Data: 2002-12-13 21:09:12
    Od: "Robert Tomasik" <r...@w...pl.nospam>

    Było to już wałkowane wiele razy. Abonament telewizyjny nabrał w naszym
    prawodwastwie charakteru niemal podatku. Generalnie masz obowiązek płacić,
    jeśli masz telewizor (nie turystyczny) lub radio (podobnie nie turystyczne).
    Pałci się jeden abonament od jednej posesji, niezależnie od ilości tego
    sprzętu. Abonament CYFRA + nie ma tu nic do rzeczy. Oni nie pobierają za
    TVP1 i TVP2

  • 10. Data: 2002-12-13 21:44:40
    Od: Markiz de Vonvanfon <m...@w...pl>

    Elita.pl wrote:

    > Ale skoro już jest to powinien być dzielony wg zasług,
    > a nie tylko dla uprzywilejowanych stacji.

    A czy mógłbyś to poprzeć argumentami, bo intuicyjnie zgadzam się z
    Twoim twierdzeniem, ale jestem ciekaw merytorycznych jego przesłanek?

    pozdrawiam
    --
    Markiz de Vonvanfon