  • 1. Data: 2010-08-31 17:21:20
    Temat: Drugi paszport
    Od: Rezydent <r...@g...pl>

    zgodnie z ustawą:

    Art. 22. W wyjątkowych sytuacjach dotyczących osoby występującej o
    paszport, w szczególności
    uzasadnionych:
    1) względami ochrony życia i zdrowia tej osoby,
    2) poważnymi trudnościami w prowadzeniu przez nią działalności
    humanitarnej,
    3) posiadaniem w paszporcie wiz lub pieczęci potwierdzających
    przekraczanie granicy państw lub pobyt
    na ich terytorium, co uniemożliwia lub znacznie utrudnia wjazd na
    terytorium innego państwa,
    4) względami bezpieczeństwa państwa
    - po uprawdopodobnieniu tych okoliczności, tej samej osobie można wydać
    drugi paszport, z tym że okres
    jego ważności wynosi 2 lata od daty jego wydania.

    czy jest to paszport biometryczny ?
    bo jeśli nie to może uda się go załatwić przez pełnomocnika ?

    --
    Rezydent

  • 2. Data: 2010-08-31 19:09:36
    Temat: Re: Drugi paszport
    Od: "Jacek Rogalewicz" <j...@a...waw.pl>

    >czy jest to paszport biometryczny ?
    >bo jeśli nie to może uda się go załatwić przez pełnomocnika ?

    Jaki by nie byl, uwierz mi ze trudna jest droga z MSWIA. Ostatnio to
    przerabialem. Pozostaje kierowac sprawe do sadu, bo pani Malgorzata P.,
    wydajaca z upowaznienia Ministra decyzje, jest baaardzo oporna na wszelkie
    argumenty i bezsensownym i nie na temat wodolejstwem oddala hurtowo wnioski,
    zaskarzenia decyzji rowniez.

    Powodzenia w walce z tymi biurokratami....

    pzdr.
    /JR