  • 11. Data: 2008-07-17 07:45:14
    Temat: Re: Dowod osobisty
    Od: "Slawek 'IDEall' Fydryk" <s...@g...invalid>

    "Tristan" napisał:

    > Ale on napisał wprost ,,nie mam i nie zamierzam mieć'' sugerując negatywny
    > stosunek swój do tegoż.

    Jto odbieram jako brak potrzeby jego posiadania. Nie ma zamiaru jezdzic tam,
    gdzie bylby wymagany to nie zamierza miec.

  • 12. Data: 2008-07-17 07:55:04
    Od: "Aicha" <b...@m...pl>

    Użytkownik "Tristan" napisał:

    > Ale on napisał wprost ,,nie mam i nie zamierzam mieć'' sugerując
    > negatywny stosunek swój do tegoż.

    ONA. Na razie nie podróżuję dalej niż za czeską granicę, więc szkoda
    mi kasy :)
    A dziecku wyrobiłam jednak paszport - zawsze to bardziej uniwersalne.

    --
    Pozdrawiam - Aicha

  • 13. Data: 2008-07-17 08:00:54
    Od: <s...@a...pl>

    > No ale po co? Zwłaszcza, że po urodzeniu dość się zmienia, więc i tak
    > zdjęcie nieaktualne :D

    np. po to, by spokojnie za granicę wracać z rodzicami po urlopie światecnym.
    Mowa o granicach wewnętrznych UE.

  • 14. Data: 2008-07-17 09:42:30
    Od: Andrzej Kłos <a...@w...pl>

    Tristan pisze:

    > No ale po co? Zwłaszcza, że po urodzeniu dość się zmienia, więc i tak
    > zdjęcie nieaktualne :D

    niektórzy są przewidujący, jakby co, to drugi rodzic wywiezie dzieciaka
    najdalej w granicach [umowy z] Schengen

    andy_nek

  • 15. Data: 2008-07-17 13:05:10
    Od: "Andy" <d...@d...de>

    "Tristan"

    > Tristan
    > Zatrudnię specjalistę od Kubuntu na latopie, który doprowadzi moje Lenovo
    > do działania pod Kubuntu 8.04. Może być zdalnie.

    Powiedz, a zastanawiles ty sie kiedys, czy przypadkiem nie przydal by ci sie
    psychiatra ? Tak od dluzszego czasu obserwuje twoje odzywki, i albo jestes
    takim typowym chamskim TROLLEM, albo po prostu zwyklym debilem.

    Andy

  • 16. Data: 2008-07-17 15:57:46
    Od: "Aicha" <b...@t...ja>

    Użytkownik "Andrzej Kłos" napisał:

    > niektórzy są przewidujący, jakby co, to drugi rodzic wywiezie
    > dzieciaka najdalej w granicach [umowy z] Schengen

    Cholera, o tym nie pomyślałam... ale z drugiej strony paszport jest
    defaultowo o 70 km od dziecka... :>

    --
    Pozdrawiam - Aicha