  • 1. Data: 2005-08-16 13:57:19
    Temat: Dotyczy Stacji Benzynowej
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Witam,

    Pisałam tu niedawno o niemożności zakupienia papierosów Spike na Stacji
    Benzynowej, które ostatnio trzymano pod ladą.

    Nawet zdziwiłam się jak dzisiaj otrzymałam mailem odpowiedź, którą tu
    zamieszczam (po zakrzyżykowaniu niektórych danych) :-)

    Szanowna Pani,
    W nawiązaniu do Pani e-maila w sprawie papierosów Spike, uprzejmie
    informuję, że nie należą one do podstawowego (obowiązkowego) asortymentu na
    stacjach paliw PKN ORLEN. Zaliczane są do grupy towarów uzupełniających,
    które mogą być oferowane przez stacje o ile jest zainteresowanie ze strony
    naszych klientów. Papierosy Spike cieszą się zainteresowaniem klientów
    stacji paliw nr 489 i znajdują się w ciągłej sprzedaży. Ich brak w dniu
    5.08.br wynikał z nieporozumienia i braku realizacji dostawy przez naszego
    nowego dostawcę. Mamy nadzieję, że był to incydentalny przypadek i sytuacja
    taka już się więcej nie powtórzy. Dziękujemy za przekazaną uwagę i
    przepraszamy, że nie mogliśmy w tym dniu spełnić Pani oczekiwań.
    Pozdrawiam,
    XXXXXX XXXXXXXX
    Zespół Wsparcia Operacyjnego
    RHD XXXXXX
    tel. xxx xx xx xxx

    --
    Kaja

  • 2. Data: 2005-08-16 15:52:03
    Temat: Re: Dotyczy Stacji Benzynowej
    Od: Beniamin <b...@c...pl>

    Kaja napisał(a):
> [...]
    >
    > Nawet zdziwiłam się jak dzisiaj otrzymałam mailem odpowiedź, którą tu
    > zamieszczam (po zakrzyżykowaniu niektórych danych) :-)

    Zdziwiony jestem ich reakcją. Pare lat temu co nieco pomagałem przy
    testach do artykułu dla czasopisma komputerowego na temat korespondencji
    mailowej w firmach (czy odpowiadają, jak szybko, jak kompetentnie itp.)
    i w kategorii głupich pytań jakichkolwiek odpowiedzi było mniej niż 10%
    w tym ogromna większość spławających.

    --
    Pozdrawiam,
    Beniamin

  • 3. Data: 2005-08-16 18:31:32
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Tue, 16 Aug 2005 17:52:03 +0200, *Beniamin*
    <news:1c7c6$43020ba7$d4ba5985$24676@news.chello.pl> napisał(a):

> [...]
    > mailowej w firmach (czy odpowiadają, jak szybko, jak kompetentnie itp.)
    > i w kategorii głupich pytań jakichkolwiek odpowiedzi było mniej niż 10%

    Pewnie na tym stanowisku jest młody facet, który lubi komputery i internet,
    to mi odpowiedział :-)

    Mnie już mailem odpowiedział Kwaśniewski (co prawda to pisała jego
    pracownica), odpowiedziała mi rzeczowo też Rzecznik NFZ (w sprawie
    stomatologii). Fakt, że zaraz po tym fakcie, na stronie internetowej NFZ
    poznikały wszystkie adresy mailowe do "ważnych osobistości" :D Przestraszyli
    się, że za dużo ludzi będzie im główki zawracać.

    --
    Kaja

  • 4. Data: 2005-08-17 09:57:28
    Od: "regent..." <r...@o...TOTEZ.pl>

    Kaja napisał(a):
    > Przestraszyli
    > się, że za dużo ludzi będzie im główki zawracać.

    uparta jesteś... :)

    --
    regent...
    (...)

  • 5. Data: 2005-08-17 22:27:29
    Od: Marcin Żyła <m...@m...com>

    regent... wrote:

    > uparta jesteś... :)

    to się pieniactwo raczej nazywa.

    MZ

  • 6. Data: 2005-08-17 22:48:42
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Thu, 18 Aug 2005 00:27:29 +0200, *Marcin Żyła*
    <news:de0dis$2ge$1@atlantis.news.tpi.pl> napisał(a):

    > to się pieniactwo raczej nazywa.

    Może nie to, tylko co innego.
    Ja po prostu zadałam pytanie, odpowiedziano mi mailem, więc podziękowałam i
    już.
    Pieniactwo to jest "latanie" po sądach!

    --
    Kaja