  • 1. Data: 2005-08-16 13:30:14
    Temat: Pełnomocnictwo do zarządu lokalem
    Od: Fryzjer <r...@w...go2.pl>

    Moja mama kupiła mieszkanie na kredyt, które jest przeznaczone dla mnie.
    Nie miałem możliwości wzięcia kredytu, więc to było jedyne rozsądne
    rozwiązanie.

    Mieszkanie będę zamieszkiwał ja z żoną idzieckiem. Z tego względu chciałbym
    mieć możliwość swobodnego dysponowania lokalem. Chodzi o możliwość
    zameldowania siebie i rodziny, podłączenie energii, internetu, telefonu
    itp.

    Notariusz poradził mi spisanie pełnomocnictwa, które podpisze właściciel
    lokalu (moja mama). Proszę o podpowiedź odnośnie treści tego
    pełnomocnictwa. Mi do głowy przychodzi takie pismo:

    PEŁNOMOCNICTWO ADMINISTRACYJNE

    Ja niżej podpisany, dnia .. upoważniam Pana (ią) [moje dane] zamieszkałego
    w ... legitymującego się dowodem osobistym seria ... nr ... wydanym
    przez...do zarządu lokalem, którego jestem właścicielem i do działania w
    moim imieniu przed organami administracji samorządowej, zakładem
    energetycznym, operatorem telekomunikacyjnym i teleinformatycznym oraz
    innymi instytucjami [??? nie wiem co dopisać jeszcze] ... podpis

    Jeśli ktoś ma pomysł jak to zredagować w inny sposób, lub coś dopisać, to
    proszę o rade.
    --
    Fryzjer :GG-6154183: e-mail: http://tinyurl.com/5no8m :Wrocław
    "Inteligentni ludzie są często zmuszani do picia, by bezkonfliktowo