  • 1. Data: 2006-01-16 21:54:07
    Temat: Domena a zarabianie
    Od: "Michall" <m...@i...pl>

    Czy jezeli jestem wlascicielem domeny i ja uzycze komus kto stworzy strone
    internetowa ktora przynosi dochody czy moze jakis urzad uznac ze to ja
    zarabiam lub prowadze niezarejestrowana dzialalnosc gospodarcza lub jestem
    wspolnikiem?Czy wolno mi komus jakby "porzyczyc" domene?
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-01-16 22:03:20
    Temat: Re: Domena a zarabianie
    Od: "Yusek" <y...@w...pl>

    Mozesz komus umozliwic korzystanie z twojej domeny odplatnie, cene takiej
    uslugi zawieracie w umowie. To co ta osoba czy firma zarobi dzieki domenie
    spada na nich.

  • 3. Data: 2006-01-16 22:43:46
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    Użytkownik "Michall" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Czy wolno mi komus jakby "porzyczyc" domene?

    Nie. Natomiast wolno Ci (i to bezpłatnie) korzystać ze Słownika
    ortograficznego. Jeżeli go nie masz, to możesz go od kogoś pożyczyć.

    Piotr