  • 1. Data: 2006-11-28 21:41:43
    Temat: Dochodzenie zapisu w testamencie.
    Od: Marek Mikołajczyk <m...@s...pl>

    Witam.

    Mam nastepujace pytanie:
    Zostalem zapisobiorca w testamencie.
    W udziale przypadlo mi pol samochodu
    (zostalo to juz ustalone w sadzie).
    Niestety druga strona nie podejmuje
    prob dogadania sie, co do realizacji
    zapisu wiec pewnie bede musial
    zalozyc sprawe, zeby sobie wysadzic realizacje
    zapisu.

    Jak to zrobic najmniejszym kosztem ?
    Czy wystarczy do tego jedna sprawa,
    czy koniecznie beda dwie:
    jedna o zalozenie wspolwlasnosci
    a druga o jej zniesienie na jakis tam
    warunkach.

    Czy moze mnie ktos oswiecic co mnie czeka ?
    Ugoda bez sadu nie wchodzi w gre.

    --
    Pozdrawiam, Marecki

  • 2. Data: 2006-11-29 06:42:42
    Temat: Re: Dochodzenie zapisu w testamencie.
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Marek Mikołajczyk napisał(a):

    > Czy wystarczy do tego jedna sprawa,
    > czy koniecznie beda dwie:
    > jedna o zalozenie wspolwlasnosci
    > a druga o jej zniesienie na jakis tam
    > warunkach.

    2 sprawy.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 3. Data: 2006-11-29 07:52:29
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Marek Mikołajczyk" <m...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Czy moze mnie ktos oswiecic co mnie czeka ?
    > Ugoda bez sadu nie wchodzi w gre.

    ten samochod jest az tyle wart, ze chce ci sie ciagac po sadach???
    czy to po prostu ma byc sztuka dla sztuki