  • 81. Data: 2003-02-27 16:05:22
    Temat: Re: Dialery - sprawy sądowe
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik Maciej Muran napisał:
    > Taaa... to czemu modemy u kupy ludzi przy nawiązaniu połączeń z Siecią i
    > mając domyślnie ustawione połączenie np. poprzez TPSA wybierają nie 0-20xxxx
    > tylko 0-700 xxxxxx?

    tak więc jeszcze raz Ci tłumacze, jest to niemożliwe! Nigdy, NIGDY nie
    spotkałem sie z takim przypadkiem - a zajmuje sie tematem od paru lat i
    to dość dokładnie. Napewno bym wiedział. Słyszałem o setkach przekrętów
    zarówno zachodnich jak i polskich dialerów, jednak takie coś nigdy nie
    miało miejsca. Być może chodzi Ci o tą głośną sprawe programu, który
    zmieniał nr dostępowy na numer gdzieś na Antylach.. No tak, tylko że to
    nie dotyczyło polskich dialerów.

    > Czyni to program komputerowy zwany dialerem!

    Dialer czasami tworzy _dodatkowe_ połączenie. Nie zmienia go na
    domyślne, w domyślnym nic nie grzebie.

    > Chyba, że przyznasz się do niepełnej wiedzy na temat dialerów!

    akurat na temat polskich dialerów mam dosyć pełną wiedze, bo jak mówiłem
    zajmuje sie tym tematem

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 82. Data: 2003-02-27 16:06:45
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik Elita.pl napisał:
    > Nie. Nie informuje.

    Oczywiście, jak zwykle masz racje wybitny znawco, posiadaczu wiedzy
    wszelakiej.

    > To śmiej się i płacz. Potem zostanie Ci już tylko płacz.

    tak, będe płakał. Zaczne od zaraz.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 83. Data: 2003-02-27 16:15:16
    Od: "mic" <qba@[USUN-TO]interia.pl>

    Użytkownik "Alek" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > A wraz z tą świadomością powinna przyjść ostrożność.

    Sugerujesz, iż slepy staruszek bedąc ostroznym - dajmy na to że zastanowi
    sie 5 min dłużej czy chce oglądać gołe pupy młodych Pań, nie kliknie na TAK
    niezależnie od tego co jest nad tym słowem napisane?
    Nie chodzi tu o ślepote tylko MYŚLENIE i branie odpowiedzialności za to co
    się robi!

    Pozdrawiam,
    MiC

  • 84. Data: 2003-02-27 16:17:50
    Od: "mic" <qba@[USUN-TO]interia.pl>

    Użytkownik "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter[BEZ_TEGO]@interia.pl> napisał
    w wiadomości

    > Heh, zapraszam gg1119297:-))))

    heh! Nie sądziłem, że będzie aż tak przyjemnie.. heh! i jest kolejny
    przykład na to, że strony pornograficzne i erotyczne z dialerami nie są
    potrzebne do pełni sczęścia :PP

    Pozdrawiam,
    MiC

  • 85. Data: 2003-02-27 16:18:00
    Od: "Alek" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Elita.pl" <b...@e...pl> napisał w wiadomości

    > Jeśli Ty jesteś Twórcą, albo beneficjentem, tego braku przezorności to -
    tak.
    > To jest Twoja wina.
    > Celowo stworzyłeś program, który oszukuje ludzi w celu uzyskania korzyści.
    > Całkowicie wyczerpuje to czyny opisane w art. 286 kk.
    > Proste jak drut.

    Jak widać nie takie proste, bo gdyby było, to wszyscy ci od dialerów już
    dawno by siedzieli.

    Alek

  • 86. Data: 2003-02-27 16:22:03
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter[BEZ_TEGO]@interia.pl>

    Użytkownik "mic" <qba@[USUN-TO]interia.pl> napisał w wiadomości

    > heh! Nie sądziłem, że będzie aż tak przyjemnie.. heh! i jest kolejny
    > przykład na to, że strony pornograficzne i erotyczne z dialerami nie są
    > potrzebne do pełni sczęścia :PP

    Heh, ma się to doświadczenie:-)))) Jak sobie zamontuje kamerę internetową to
    dopiero będzie jazda:-)) Chyba pomysle nad zalozeniem wlasnego
    0-700:-)))))))

    HaNkA Co TeZ UwAzA Ze ByLo PrZyJeMNiE :PPPP

  • 87. Data: 2003-02-27 16:37:43
    Od: "mic" <qba@[USUN-TO]interia.pl>

    Użytkownik "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter[BEZ_TEGO]@interia.pl> napisał
    w wiadomości

    > Jak sobie zamontuje kamerę internetową to
    > dopiero będzie jazda:-))

    hehe :-)))) Ale oczywiście wcześniej będzie trzeba pobrać dialer? :P

    > Chyba pomysle nad zalozeniem wlasnego
    > 0-700:-)))))))

    Ale koniecznie takiego 0-700, które będzie samo wkładało się w rękę
    dzwoniącego, samo będzie wykręcało numer i nawet takie które samo będzie
    decydowało kiedy przerwać połączenie :P

    > HaNkA Co TeZ UwAzA Ze ByLo PrZyJeMNiE :PPPP

    MiC Co UwAzA Ze MuSiMy To PoWtOrZyC :PPPP

  • 88. Data: 2003-02-27 16:52:58
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter[BEZ_TEGO]@interia.pl>

    > Ale koniecznie takiego 0-700, które będzie samo wkładało się w rękę
    > dzwoniącego,

    Raczej postaram się o takie, które na pewno sie nie będzie "wkładalo w rękę
    dzwoniącego" bo przecież ręce będzie mial zajęte :PPPPP

    > MiC Co UwAzA Ze MuSiMy To PoWtOrZyC :PPPP

    Any time u want honey:-))))))

    HaNkA

  • 89. Data: 2003-02-27 16:58:53
    Od: "mic" <qba@[USUN-TO]interia.pl>

> [...]

    rękę
    > dzwoniącego" bo przecież ręce będzie mial zajęte :PPPPP

    Dlaczego liczba mnoga? A ja myślałem ze "to" sie robi jedną reka... Tylko co
    to jest to "to" ? :PPPP

    > Any time u want honey:-))))))

    Pozdrawiam,
    MiC

  • 90. Data: 2003-02-27 17:05:41
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter[BEZ_TEGO]@interia.pl>

    > Dlaczego liczba mnoga? A ja myślałem ze "to" sie robi jedną reka... Tylko
    co
    > to jest to "to" ? :PPPP

    zapytaj na pl.soc.seks :PPP

    HaNkA