  • 1. Data: 2013-12-22 17:56:36
    Temat: Deklaracja niepodległości
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    Uważamy następujące prawdy za oczywiste: że wszyscy ludzie stworzeni są równymi,
    że Stwórca obdarzył ich pewnymi nienaruszalnymi prawami, że w skład tych praw
    wchodzi życie, wolność i swoboda ubiegania się o szczęście, że celem
    zabezpieczenia tych praw wyłonione zostały wśród ludzi rządy, których
    sprawiedliwa władza wywodzi się ze zgody rządzonych, że jeżeli kiedykolwiek
    jakakolwiek forma rządu uniemożliwiałaby osiągnięcie tych celów, to naród ma
    prawo taki rząd zmienić lub obalić i powołać nowy, którego podwalinami będą
    takie zasady i taka organizacja władzy, jakie wydadzą się narodowi najbardziej
    sprzyjające dla szczęścia i bezpieczeństwa.

    http://k_sidorczuk.republika.pl/deklar.htm

    Władzę tyranii Tuska, który wraz z Bronkiem okradli Polaków z wielu last
    emerytury, przy gorącym sprzeciwie tychże Polaków, należy obalić wszelkimi
    możliwymi sposobami, zgodnie z deklaracją niepodległości Stanów Zjednoczonych...

    boukun

  • 2. Data: 2013-12-22 20:07:13
    Temat: Re: Deklaracja niepodległości
    Od: thisisit <m...@g...com>

    > Uważamy następujące prawdy za oczywiste: że wszyscy ludzie stworzeni są
    > równymi

    naiwność:
    http://img.webme.com/pic/p/parowko/pmp88.jpg

    tusk nie rządzi, zmiana na kogoś innego, nic nie zmieni

    nie wiem jakim tłukiem trzeba być żeby obserwując kolejne zmiany
    "rządzących" i widząc że nic się nie zmienia nie dojść do wniosku że coś
    jest nie tak

    rządzą banki, finansjera czyli "kasa"

    na każdego z 460 posłów przypada 5 lobbystów pracujących na garnuszku
    korporacji

    jeżeli wydrukujesz 100zł w domu na drukarce to jesteś przestępca

    bank codziennie drukuje pieniądze za każdym razem gdy kupujesz na kredyt
    rzeczy których pożądasz (bo wmówili ci że są one potrzebne), ale ty cały
    czas jesteś przekonany że kredyt to coś dobrego bo masz coś od razu
    (pomimo że cie na to nie stać)

    dopóki jeden człowiek zarabia 1 milion "kasy" dziennie podczas gdy drugi
    1 milion przez całe życie, nie będzie sprawiedliwości niezależnie jaki
    system wymyślimy a tak jest teraz i my na to pozwalamy, więc pierdolenie
    o jakiś tuskach pisach i innych że ci są źli a ci dobrzy jest z
    założenia bez sensu, na szczęście obecna cywilizacja to równia pochyła a
    to co obserwujemy to tylko ostatnie podrygi konającego

  • 3. Data: 2013-12-23 19:54:18
    Od: rAzor pod muchą <l...@p...ryju>

    Dnia 2013-12-22 17:56, Użytkownik - boukun napisał::
    > Władzę tyranii Tuska

    Grzebnij w archiwum swoich własnych postów i przypomnij sobie, jak
    wychwalałeś Tuska, a potem strzel się młotkiem w czółko.
    --
    Z lewicą się nie dyskutuje. Do lewicy się strzela w obronie własnej.

  • 4. Data: 2013-12-23 22:48:57
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    Użytkownik "rAzor pod muchą" <l...@p...ryju> napisał w wiadomości

    > Grzebnij w archiwum swoich własnych postów i przypomnij sobie, jak wychwalałeś
    > Tuska, a potem strzel się młotkiem w czółko.

    Zrób to za mnie, bo ja takiego czegoś na pewno nie znajdę w żadnych archiwach...

    boukun