  • 1. Data: 2003-04-22 11:49:28
    Temat: Dane osobowe
    Od: "Al" <a...@p...onet.pl>

    Witam

    Po długim okresie oczekiwania, w 2000 roku zostałem "szczęśliwym"
    posiadaczem telefonu z TP S.A. Przy podpisywaniu umowy zastrzegłem numer
    telefonu.

    Jednakże niedawno zauważyłem, że numer mojego telefonu nie jest zastrzeżony
    (można było go uzyskać infolini TP S.A). Całą sytuację zgłosiłem do
    lokalnego Biura Obsługi Klienta TP S.A. Miłe Panie z BOK poinformowały mnie,
    że bardzo przepraszają za całą zaistniałą sytuację oraz mogą za darmo
    zmienić numer telefonu.

    Taka odpowiedź nie usatysfakcjonowała mnie :-( .#@$@#$@
    Chciałbym powołać się na ustawę z dnia 29 sierpnia 1997 o ochronie danych
    osobowych Dz. U. 02.101.926.

    Dzięki za jakiekolwiek sugestie.

    Pozdrawiam
    Al

  • 2. Data: 2003-04-22 15:30:14
    Temat: Re: Dane osobowe
    Od: "www.IVRzeczpospolita.pl" <b...@i...pl>

    Przepraszam, ze wtrącę wg mnie numery zastrzegają ludzie śmieszni. W wielu
    krajach telefon do króla jest w książce i On sam często odbiera telefony.

  • 3. Data: 2003-04-22 15:50:09
    Temat: Odp: Dane osobowe
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

    Użytkownik Al <a...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b83a7l$6td$...@a...news.tpi.pl...

    > Taka odpowiedź nie usatysfakcjonowała mnie :-( .#@$@#$@
    > Chciałbym powołać się na ustawę z dnia 29 sierpnia 1997 o ochronie danych
    > osobowych Dz. U. 02.101.926.

    I co? Powolaj sie, jak chcesz. Tylko potem sie puknij nia w czolo.

    --
    Depi.

  • 4. Data: 2003-04-22 16:31:30
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    | Przepraszam, ze wtrącę wg mnie numery zastrzegają ludzie śmieszni. W wielu
    | krajach telefon do króla jest w książce i On sam często odbiera telefony.

    Ale w tych krajach ludzie czasami myślą. Jakby u nas był telefon do
    Prezydenta, to chłop dziennie odbierałby kilkadziesiąt telefonów, w stylu
    "Przepraszam, czy to owczarnia? Nie, to czemu baran przy telefonie". A to
    bywa czasem uciążliwe.

  • 5. Data: 2003-04-22 16:39:55
    Od: "Gosiaczek" <g...@n...poczta.onet.pl>

    > Przepraszam, ze wtrącę wg mnie numery zastrzegają ludzie śmieszni. W wielu
    > krajach telefon do króla jest w książce i On sam często odbiera telefony.

    to w takim razie zazdroszcze ci ze nigdy nie miales do czynienia z
    telefonami w srodku nocy i non stop caly dzien od osob z ktorymi generalnie
    nie masz nic wspolnego ale z racji twojej pracy oni chca z toba miec cos
    wspolnego i swiatek piatek czy niedziele non stop telefon dzwoni

    pozdrawiam
    Smieszny Czlowiek

  • 6. Data: 2003-04-23 00:13:43
    Od: "Michał Ickiewicz" <icek(_@!-jak-chcesz-napisac-usun-co-niepotrzebne-poziostawiajac-do-pl-jako-domene-regexp@do_DOT.pl>

    > Ale w tych krajach ludzie czasami myślą. Jakby u nas był telefon do
    > Prezydenta, to chłop dziennie odbierałby kilkadziesiąt telefonów, w stylu
    pomyłka, kilkaset ;) a jeżeli byłoby to do premiera to sądze, że linia
    byłaby zajęta non stop ;)

    Pozdr

    MI

  • 7. Data: 2003-04-23 07:35:50
    Od: "Al" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marcin Olender" <d...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik Al <a...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    > napisał:b83a7l$6td$...@a...news.tpi.pl...

    > I co? Powolaj sie, jak chcesz. Tylko potem sie puknij nia w czolo.

    Wielkie dzięki za "fachową" pomoc :-#

  • 8. Data: 2003-04-23 07:57:21
    Od: w...@p...onet.pl

    > Użytkownik Al <a...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    > napisał:b83a7l$6td$...@a...news.tpi.pl...

    > I co? Powolaj sie, jak chcesz. Tylko potem sie puknij nia w czolo.
    > Depi.

    az sie prosi o komentarz...;)

    a tak btw. , w kwestii ochrony danych osobowych i poczynan tepsy:
    1. zglosic sprawe do GIODO (gen. inspektor. ochrony danych osobowych)
    2. nie zaszkodzi rowniez do Departamentu Polityki Konsumenckiej w UOKiK`u
    3. i chyba nie zaszkodzi rowniez do Departamentu Rynku Telekomunikacyjnego w MI
    (ministerstwo infrastruktury)...niby nie do konca wydaje sie wlasciwy, ale
    mniemam, ze tam rowniez takie sprawy trafiaja

    pozdrawiam
    d.

  • 9. Data: 2003-04-23 08:27:08
    Od: "Al" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > (ministerstwo infrastruktury)...niby nie do konca wydaje sie wlasciwy, ale
    > mniemam, ze tam rowniez takie sprawy trafiaja

    OK, dzięki za informację :-)

    Pozdrawiam
    Al