  • 1. Data: 2005-02-03 20:56:07
    Temat: DOSTEP DO BADAN LEKARSKICH RODZINY OSOBY ARESZTOWANEJ
    Od: "Andrzej Pimpek" <p...@p...onet.pl>

    Czy członkowie rodziny osoby aresztowanej mają prawo dostępu do jego
    wyniku badań lekarskich, które odbyły się bez powiadomienia rodziny i w
    trakcie jego pobytu w areszcie?
    Czy jest obowiązek powiadomienia rodziny o przeprowadzonych badaniach,
    zdarzeniach w areszcie np. paraliż, zawał serca itp?

  • 2. Data: 2005-02-03 21:52:36
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Andrzej Pimpek" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Czy członkowie rodziny osoby aresztowanej mają prawo dostępu do jego
    > wyniku badań lekarskich, które odbyły się bez powiadomienia rodziny i w
    > trakcie jego pobytu w areszcie?

    A jest to obowiazek powiadamiania rodziny o takich badaniach?

    > Czy jest obowiązek powiadomienia rodziny o przeprowadzonych badaniach,
    > zdarzeniach w areszcie np. paraliż, zawał serca itp?

    Nic mi o tym nie wiadomo. Chyba, że gość umrze, to się na pewno powiadamia.
    Bo jaki by coś takiego miało mieć sens?