  • 21. Data: 2005-07-27 19:42:21
    Temat: Re: DHL Servisco - zamiast wystawic korekty F.V sprzedal dlug KRONN Sp z o.o.
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    news:42e7df53$1@news.home.net.pl...

    > Najwyrazniej juz zawalil ;)

    Cytat z pierwszego postu: "Oczywiscie powiadomili o tym ze nie
    beda nic sprawdzac i ze kieruja sprawe na droge sadowa."
    ^^^^^^^
    A więc sprawa w sądzie dopiero się szykuje czyli jeszcze nic straconego.

  • 22. Data: 2005-07-27 20:15:05
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Alek napisał(a):

    [...]

    > A więc sprawa w sądzie dopiero się szykuje czyli jeszcze nic straconego.

    No to czekamy jak rozwinie się sprawa :)

    j.

    --
    WEGE-Koszulka dla każdego normalnego: http://tinyurl.com/5ojz6

  • 23. Data: 2005-07-27 22:42:29
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "E.W." <e...@s...pl(USUN TO)> napisał w wiadomości

    > Ale czy Servisco nie maja obowiazku wystawic korekty ?

    SDkoro Twierdzą, ze dobrze naliczyli, to nie mają takiego obowiązku.
    Muszą jedynie - przy Twoim sprzeciwie - jeszcze do swoich racji
    przekonać sąd.

    > Czy sprzedanie
    > takiego dlugu jest zgodne z prawem wogole ?

    Z parwem zgodne jest, bo prawo tego nei zabrania. Swoją drogą co za
    idiota kupuje dług, który wynika jedynie z niezaakceptowanej przez
    dłuznika faktury?

    > Nie ma pozwu od Servisco.. tylko
    > od KRONN prawdopodobnie bedzie, bo kupili dlug.. Ale oni nie chca
    wyjasniac
    > jakie sa bledy w F.VAT ...

    Nie muszą chcieć, ale jak pójdż z tym do sądu, to ich sąd zmusi.

    > Ile sie pociagnie taka sprawa w sadzie (Wroclaw) i co mi moga zrobic
    > wlasciwie , jesli juz firmy widniejacej na F.VAT nie ma (rozwiazana)?

    Odpowiedź na to pytanie nie jest prosta. pierwsza rzecz, to czy jest na
    fakturze Twoja akceptacja. Jeśli jest, to nakaz zapłaty dostaną "od
    ręki", czyli w praktyce góra 3 miesiące. Teraz Ty będziesz się od tego
    odwoływał. To już może potrwać tak z rok. Rzecz w tym, że jeśli nawet
    wygrasz, to sąd zasądzi tę bezsporną część. Skutek będzie taki, że
    zapłacisz koszty procesu i odsetki. Gdybyś zapłaciło bezsporną część
    faktury, to wówczas wybijasz im argument z ręki. Jeśli przegrają, to
    koszty oni płacą.

  • 24. Data: 2005-07-28 12:02:29
    Od: "E.W." <e...@s...pl(USUN TO)>

    > Odpowiedź na to pytanie nie jest prosta. pierwsza rzecz, to czy jest na
    > fakturze Twoja akceptacja.

    Nie ma - faktury nie byly podpisywane przeze mnie

> [...]
    > odwoływał. To już może potrwać tak z rok. Rzecz w tym, że jeśli nawet
    > wygrasz, to sąd zasądzi tę bezsporną część. Skutek będzie taki, że

    Jak wysokie moga byc takie koszty procesu ?

  • 25. Data: 2005-07-28 18:56:10
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Nie ma - faktury nie byly podpisywane przeze mnie

    No to 1:0 dla Ciebie :-)

    > Jak wysokie moga byc takie koszty procesu ?

    Odsetki policzysz sobie dowolnym kalkulatorem odsete dostępnym w sieci.
    Koszty, to 8% kwoty. Dochodzą jeszcze inne drobiazgi, no i ewentualne
    zastępstwo procesowe (kilka stówek).