  • 1. Data: 2019-05-31 19:48:53
    Temat: D....
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    https://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/polska/czy-słow
    o-na-d-znieważa-prezydenta-decyzja-sądu/ar-AACc8wU

    "Dzisiaj pałac, jutro ciupa, nie prezydent, ale d..."

    Sąd Okręgowy w Szczecinie uznał, że słowo na ,,d" jest obraźliwe, ale w
    tej konkretnej sprawie mamy do czynienia ze znikomą szkodliwości
    czynu. Dlatego umorzył sprawę.

    Taa ... a gdyby tak pod sadem w Szczecinie sie ustawic z napisem

    "Dzisiaj urzad, jutro ciupa, juz nie sedzia ale d...."

    J.

  • 2. Data: 2019-05-31 19:58:55
    Temat: Re: D....
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 31.05.2019 o 19:48, J.F. pisze:

    > https://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/polska/czy-słow
    o-na-d-znieważa-prezydenta-decyzja-sądu/ar-AACc8wU

    > "Dzisiaj pałac, jutro ciupa, nie prezydent, ale d..."

    Jak w końcu było napisane - dupa, d... czy d..a?

    Bo może się okazać, że było jak w dowcipie o esbekach - "my już wiemy,
    która władza jest do d..y";)

    Shrek

  • 3. Data: 2019-05-31 20:04:14
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 31.05.2019 o 19:48, J.F. pisze:
    > Sąd Okręgowy w Szczecinie uznał, że słowo na ,,d" jest obraźliwe, ale w
    > tej konkretnej sprawie mamy do czynienia ze znikomą szkodliwości czynu.
    > Dlatego umorzył sprawę.

    to zależy, wykroczenie jest właśnie czynem o małej szkodliwości społecznej:)

    poważny Sąd Okręgowy sądził sprawę o znieważenie, czyli przestępstwo, a
    nie wykroczenie:)

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Wykroczenie

    Wykroczenie - czyn społecznie szkodliwy (nawet w stopniu znikomym)

    --
    I love love

  • 4. Data: 2019-05-31 21:59:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    UĹźytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > https://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/polska/czy-sło
    wo-na-d-zniewaĹźa-p
> [...]
    >
    > Taa ... a gdyby tak pod sadem w Szczecinie sie ustawic z napisem
    >
    > "Dzisiaj urzad, jutro ciupa, juz nie sedzia ale d...."

    Naprawde uwazasz ze za coś takiego panstwo powinno scigac?
    IMO łatwo z powagi urzedu zrobić kabaret.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Krowa w sklepie: 'Poproszę mączkę kostną. 20 kilo, jak szaleć, to szaleć!'

  • 5. Data: 2019-05-31 22:13:58
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> pisze:
    > Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    o-na-d-znieważa-p

    > Naprawde uwazasz ze za coś takiego panstwo powinno scigac?
    > IMO łatwo z powagi urzedu zrobić kabaret.

    Składasz solenną publiczną obietnicę że nie poprzesz ścigania za coś
    takiego o Komorowskim-bis?

    Ja uważam że sam podobne wyskoki (bez recydywy) powinna lecieć grzywna
    powiedzmy 200 PLN i koszta sądowe. Bezkarność "z małym entuzjazmem"
    poprę wyłącznie po WIARYGODNEJ deklaracji totalniaków że ich prezydenta
    też tak będzie wolno bezkarnie. Totalniacy kiedyś tam znów się
    doczekają swojego prezydenta do udupiania.

    Wzajemności zasada najświętsza jest. Potrafisz PRZEKONAĆ że masz w tym
    względzie poglądów zależnych od tego czy to twoja czy wroga partia ma
    prezydenta? Ja jestem gotów w obu przypadkach stosować takie same
    zasady prawne [z różnym entuzjazmem :-) ].

    --
    A. Filip

  • 6. Data: 2019-05-31 22:18:18
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    o-na-d-znieważa-prezydenta-decyzja-sądu/ar-AACc8wU

    >Jak w końcu było napisane - dupa, d... czy d..a?

    bylo przeczytac linka - pelne slowo.

    >Bo może się okazać, że było jak w dowcipie o esbekach - "my już
    >wiemy, która władza jest do d..y";)

    A autor molwilby, ze "D..." znaczy "Duda" :-P

    J.

  • 7. Data: 2019-05-31 22:23:51
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 31.05.2019 o 22:13, A. Filip pisze:
    > Ja uważam że sam podobne wyskoki (bez recydywy) powinna lecieć grzywna
    > powiedzmy 200 PLN i koszta sądowe.

    ale ale jak prokuratura postawił zarzut za znieważenie, a nie za
    nieprzyzwoite słowo, to SO nie miał innego wyjścia, sorry takie mamy
    prawo w Bolanda:)))))))

    --
    I love love

  • 8. Data: 2019-05-31 22:27:59
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    7.0.0.1...
    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...
    o-na-d-znieważa-prezydenta-decyzja-sądu/ar-AACc8wU

    >Naprawde uwazasz ze za coś takiego panstwo powinno scigac?
    >IMO łatwo z powagi urzedu zrobić kabaret.

    Powinien, nie powinien - na razie taka ustawa obowiazuje.

    Komu sie nie podoba - moze zaglosowac na innych poslow, albo wyslac
    Du... petycje.

    Co ciekawe - to tylko Prezydent jest pod szczegolna ochrona.
    Pozostalosc z czasow przedwojennych ?

    Czy Prezydent, jako Straznik Konstytucji, na taka ochrone po prostu
    zasluguje :-)

    Choc inne organy prawna ochrone tez maja.

    J.

  • 9. Data: 2019-06-01 01:21:23
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-05-31, A. Filip <a...@p...pl> wrote:
> [...]
    >
    > Ja uważam że sam podobne wyskoki (bez recydywy) powinna lecieć grzywna
    > powiedzmy 200 PLN i koszta sądowe. Bezkarność "z małym entuzjazmem"

    Mam mieszane uczucia, bo z tą odpowiedzialnością karną jest tu trochę
    jak z pornografią - nie wiadomo gdzie jest granica. No i jest też jak
    zwykle problem z Internetem - karać za każdy taki wpis?

    A z drugiej strony nie do końca podoba mi się obraza instytucji, które
    dane osoby reprezentuje, tak jak nie podobałoby mi się znieważenie
    symboli narodowych. Może te 200 pln to jest i jakiś pomysł. Dodajmy
    jeszcze jakiś warunek uporczywości i już?

    A z trzeciej strony, czy to jest obraza instutucji? Klarownie atak
    jest wymierzony w Dudę, owszem, w związku z pełnioną funkcją, ale nie
    jest to jednak atak na instytucję i co ta instytucja sobą normalnie
    reprezentuje. To może jednak powinno to iść z oskarżenia prywatnego,
    jak już się komuś przeleje?

    --
    Marcin

  • 10. Data: 2019-06-01 06:59:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Powinien, nie powinien - na razie taka ustawa obowiazuje.

    Istnieje tez przepis penalizujący uzywanie wulgaryzmów...
    i co?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Człowiek może być zakochany jak szaleniec, ale nie jak głupiec."