  • 1. Data: 2019-09-05 11:07:00
    Temat: Czym otwierac EKW?
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Nie wiem, czy elektroniczne księgi wieczyste się zmieniły czy może nowsze
    przeglądarki się pozmieniały, ale coraz trudniej rozsądnie
    zapisać karty z elektronicznej księgi wieczystej do pliku.
    Kiedyś drukowałem do pdf i postać była niemal jak na ekranie (z tym że w formacie
    pionowym kartki A4).
    Choć i już wówczas niedogodnością była konieczność ściągania osobno każdej z IV ksiąg
    (w praktyce więcej, bo dział I na pary
    podstronach) osobno i ewentualne łączenie tego w jeden plik dla wygody.
    Obecnie druk do pdf nadal jest możliwy, ale strony się niesamowicie rozłażą, bo druk
    (czcionka i tabele) stały się wielgachne i
    zamiast mieścić się jak kiedyś na 1-2 stronach, to obecnie na to samo potrzeba 5-6
    stron do tego mniej czytelnych.
    OIDP najlepiej do ekw służył niegdyś poczciwy IE, no ale było minęło (chyba już się
    nie otworzy ekw w portalu ms_gov_pl przez IE?).
    Macie jakiś "patent" na ściąganie ekw na komp?