  • 1. Data: 2009-05-13 20:02:38
    Temat: Czy prawo oszalało?
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    Witam,

    =============
    http://nt.interia.pl/internet/wiadomosci/news/10-let
    nia-ofiara-internetu,1305648
    Dwoje 10-latków podpisało obraźliwymi tekstami profil swej rówieśniczki na
    portalu internetowym; wysyłało też w jej imieniu obraźliwe wiadomości.
    Ta "zabawa" skończy się dla nich w sądzie rodzinnym.
    =============

    Znaczy co szczeniaki sobie podokazywały i do pierdla pójdą? Całe wieki
    człowiek człowiekowi mógł powiedzieć co o nim myśli i było dobrze. A teraz
    będziemy wsadzać dzieci do pierdla za szczeniackie zabawy? Co dalej?
    Podsłuch w piaskownicy?

    --
    Tristan

  • 2. Data: 2009-05-13 20:09:37
    Temat: Re: Czy prawo oszalało?
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Tristan napisal:
> [...]
    > człowiek człowiekowi mógł powiedzieć co o nim myśli i było dobrze. A teraz
    > będziemy wsadzać dzieci do pierdla za szczeniackie zabawy? Co dalej?

    Nooo... amerykanizujemy sie. Dajemy zarobic rosnacej kascie
    mlodych ambitnych adwokatow. Takich w stylu tych ujadaczy
    pisowskich z wystapien przed TK. Umknelo mi niestety nazwisko.

    Rozsadny sedzia powinien wpierniczyc trzy grzywny:
    rodzicom tych obsobaczajacych za niedopilnowanie gowniarzy,
    rodzicom tej mimozy obsobaczonej za pieniactwo.

    Od razu byloby mniej takich przypadkow. Dawniej zalatwialo
    sie to dosyc skutecznie bezposrednia wizyta u rodzicow
    strony przeciwnej. Potem z reguly w ruch szedl mechanizm
    uderzeniowy pasek-tylek. I nie bylo ADHD :)
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 3. Data: 2009-05-13 20:19:30
    Od: Daniel Chlodzinski <d...@g...com>

    On 13 Maj, 22:02, Tristan <n...@s...pl> wrote:
> [...]
    > człowiek człowiekowi mógł powiedzieć co o nim myśli i było dobrze. A teraz
    > będziemy wsadzać dzieci do pierdla za szczeniackie zabawy? Co dalej?

    "którzy zdobyli hasło do profilu koleżanki w internecie," po czy
    wysylali cos w jej imieniu. Czyli nie same podokazywanie sobie i jesli
    trafia do przed sad to raczej ze to zdobycie hasla i wyslanie
    wiadomosci w jej imieniu.

    Daniel

  • 4. Data: 2009-05-13 20:26:48
    Od: spp <s...@o...pl>

    Jacek_P pisze:
    > ... ujadaczy
    > wpierniczyc

    > obsobaczajacych
    > gowniarzy,
    > mimozy obsobaczonej za pieniactwo.

    > I nie bylo ADHD :)

    Jest, jest.

    --
    spp

  • 5. Data: 2009-05-13 20:28:16
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    > teraz
    > będziemy wsadzać dzieci do pierdla za szczeniackie zabawy? Co dalej?

    To jest właśnie konsekwencja ścisłego przestrzegania prawa. Dawniej sprawa
    by została uregulowana poprzez szkołę przykładowo, albo jak to już ktoś tu
    napisał poprzez samych rodziców. Teraz się nie da. Szkoła ma obowiązek
    denuncjacji organom ścigania, bo to przestępstwo ścigane z urzędu. Rodzice,
    jakby pomasowali nieco pośladki krnąbrnych informatyków, to zaraz by się
    obrończy praw dziecka odezwali, że to bezprawne. Suma summarum musi się tym
    zająć sąd, który najpewniej nic konstruktywnego nie zrobi.

  • 6. Data: 2009-05-13 20:33:55
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    spp napisal:
    > Jest, jest.

    Chyba palec ci sie na DEL zacial :)
    A sugestii nie kupuje. Z twojej reakcji wnioskuje,
    ze moja wypowiedz cie zabolala. Czyzbys byl juz
    z pokolenia bezstresowego? ;)
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 7. Data: 2009-05-13 21:31:15
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 13 May 2009 22:28:16 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Szkoła ma obowiązek
    > denuncjacji organom ścigania, bo to przestępstwo ścigane z urzędu.

    Jakie przestępstwo? 10-latek nie może popełnić przestępstwa.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.bblog.pl [Lege Artis]

  • 8. Data: 2009-05-13 22:30:49
    Od: "Pa_blo" <m...@p...pl>

    > Jakie przestępstwo? 10-latek nie może popełnić przestępstwa.

    No to rodzice bede pierdziec ;)
    Mama lekarz, tata prawnik :)

    Picasso

  • 9. Data: 2009-05-13 23:24:51
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    Olgierd pisze:

    > Jakie przestępstwo? 10-latek nie może popełnić przestępstwa.

    A jak zabije kota, czy innego murzyna ?

    6008

  • 10. Data: 2009-05-14 05:35:33
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa 13 maj 2009 22:19
    (autor Daniel Chlodzinski
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak:
    oglegroups.com>):

> [...]
    > wysylali cos w jej imieniu. Czyli nie same podokazywanie sobie i jesli
    > trafia do przed sad to raczej ze to zdobycie hasla i wyslanie

    10letnie szczeniaki? A jak taki ze sklepu podwędzi cukierki, to też do
    pierdla? Jeden drugiemu dla jaj na NK włazi, gupoty wypisuje, a Wielkiemu
    Bratu odpierdziela.

    --
    Tristan