  • 71. Data: 2022-06-25 20:31:42
    Temat: Re: Czy policjant może skierować wniosek do sądu ?
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 25.06.2022 o 18:10, Shrek pisze:

    > Cytuj nie wycofuj się rakiem:P

    Po co? Jakbyś chciał, to byś sobie popatrzył na początku tej gałęzi. Nie
    wierzę, ze taka "krynica wiedzy prawniczej" nie umie w kodeksie znaleźć
    definicji przestępstwa umyślnego. A już zaskakujące, ze w ogóle musi
    szukać, bowiem to dość elementarna wiedza.

    --
    Robert Tomasik

  • 72. Data: 2022-06-25 20:37:52
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 25.06.2022 o 17:57, Shrek pisze:
    > Możemy jednak zakłądać z dość dużym prawdopodobieństwem, że o wielu
    > rzeczach wie, bo od tego jest. Dobra - dajesz przykłady tego, o czym
    > twoim zdaniem gru nie wiedziało, a w jego filmikach się pojawił

    Sądzisz, ze chce mi się te jego filmy oglądać?

    > Nie wiemy również czy nie jest gwałcicielem, fałszerzem sztuki oraz czy
    > przypadkiem nie porywa dzieci na mace. Ponieważ nie wiemy, to trzymamy
    > się faktów a nie pierdolimy od rzeczy.

    Toteż właśnie trzymam się faktów. Gość wyszukuje chronione obiekty i je
    filmuje.

    > Doskonale wiemy co jest celem filmowaca - monetaryzacjia niewiedzy i
    > ułomności umysłowej kulsonów.

    Tak twierdzi. To nie wiedza, a wiara z Twojej strony.

    > Więc skąd pomysł, że kulsoni powinni interweniować wobec gościa co nie
    > robi nic zabronionego ani interesującego?

    Pewnie brak wiary w jego deklaracje.

    --
    Robert Tomasik

  • 73. Data: 2022-06-25 20:39:58
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 25.06.2022 o 17:51, Shrek pisze:

    > Ale my nie o tym, a o tym, że jakoby twoim zdaniem nie ma innej
    > możlowości "pozyskania zeznań procesowo" od matki której zmarło dziecko,
    > jak postawić jej zarzuty. No to wyjaśniej dlaczego.

    Zamiast z uporem maniaka bić pianę wskaż ów prosty sposób po prostu.

    --
    Robert Tomasik

  • 74. Data: 2022-06-25 20:44:53
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 25.06.2022 o 18:09, Shrek pisze:
    > No dobra - wysmażyłeś dość długiego posta w stylu
    > https://www.youtube.com/watch?v=XU14gfH0LEs ale czy mógłbyś powiedzieć
    > co właściwie chciałeś powiedzieć? Przypomnijmy że rozmawialiśmy o tym
    > czy baza paliwowa to jakaś tajemnica dla gru.

    Nie mam zielonego pojęcia, co może GRU interesować. Przypominam, ze
    przez II Wojną Światową interesowały ich żywotnie szmaty, jakie
    porzucali niemieccy żołnierze po czyszczeniu broni. Widzisz coś tajnego
    w szmatach?

    --
    Robert Tomasik

  • 75. Data: 2022-06-25 20:51:29
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Sądzisz, ze chce mi się te jego filmy oglądać?

    No to po co gadasz, że jest tam coś czego nie widziałeś?

    > Toteż właśnie trzymam się faktów. Gość wyszukuje chronione obiekty i je
    > filmuje.

    No wiemy. Koleś filmuje obiekty i wrzuca je na jutuba. A w zasadzie nie
    tyle obiekty, co kulsonów co przyjeżdzają się pultać. Ty wysnułeś z tego
    wniosek, że to przykrywka dla filmowania obiektów których nie wrzuca na
    jutubie, ale udostępnia gru. No powiedzmy że policyjny nos, ale dla
    porządku zapytam - a czemu gru nie miałoby wusłać kolesia z miniaturową
    kamerką z alieksperes i nagrać co potrzebuje bez robienia szopki? Jednym
    słowem konfabulujesz.

    >>> 4) Nie wiemy, czy celem filmowca nie jest sprowokowanie ochrony, do
    >
    > Tak twierdzi. To nie wiedza, a wiara z Twojej strony.

    Jego wyjaśnienie jest logiczne, przekonywujące i co najlepsze
    rzeczywiście działa. No tak to działa - jak koleś robi legalne rzeczy i
    potrafi do tego logicznie i przekonywująco wyjaśnic co robi i dlaczego
    to gdzie widzisz powód, żeby go kulsoneria szarpała?

    > Pewnie brak wiary w jego deklaracje.

    No więc mu udowodnij albo daj mu spokuj. Tak to działa w cywilizowanych
    krajach.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 76. Data: 2022-06-25 20:57:33
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Zamiast z uporem maniaka bić pianę wskaż ów prosty sposób po prostu.

    Póki co to działa tak, że to funkcjonariusz ma działać na podstawie i w
    granicach prawa. Więc jak masz jej jakiekolwiek zarzuty postawić, to
    masz mieć podstawy. "Przeczytałem kodeks postępowania karnego, ale nie
    zrozumiałem" nie jest podstawą akceptowalną przez sąd.

    A sposób jest prosty - słuchasz ją jako świadka. Ewentualnie wyjaśnienia
    w sprawie. Jeśli dojdziesz że jednak masz powody jej postawić zarzuty to
    drugi raz jako podejrzana/oskarżona - pewnie wtedy jeśli rzeczywiście by
    to zarobiła to odmówi. Dokładnie tak samo jak byś jej zarzuty postawił
    od razu. To że masz braki w zrozumieniu KPK nie jest uzasadnionym
    powodem do stawiania komukolwiek zarzutów. Jeśli już to twojemu
    przełożonemu, że twoją niekompetencje toleruje w robocie.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 77. Data: 2022-06-25 21:00:36
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]
    > przez II Wojną Światową interesowały ich żywotnie szmaty, jakie
    > porzucali niemieccy żołnierze po czyszczeniu broni. Widzisz coś tajnego

    I ponieważ nie masz pojęcia co interesuje gru, to uważasz, że koleś
    przekazuje dane do gru? Myśl warta kulsona - nie znam się, zle na
    wszelki wypadek mu zarzuty postawię:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 78. Data: 2022-06-25 21:03:52
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]
    > definicji przestępstwa umyślnego. A już zaskakujące, ze w ogóle musi
    > szukać, bowiem to dość elementarna wiedza.

    Tak elementarna że podałeś już wszystkie trzy paragrafy od 3 przed 1 do
    drugiego.

    Podsumowując - wrzucając fotkę z wakacji jestem szpiegiem, bo muszę się
    z tym liczyć, że podgląda to gru, a ponieważ nie wiemy czym interesuje
    się gru, to zgadzam się że udostępniam coś czym się interesują, bo
    przecież skoro nie wiem czym się interesują, to mogą się interesować:P

    Rozmawiałeś z kimś o tym?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 79. Data: 2022-06-25 21:07:50
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 25.06.2022 o 20:51, Shrek pisze:
    > No to po co gadasz, że jest tam coś czego nie widziałeś?

    Z mojego oglądania nic nie wyniknie. Mieli oglądać ci,m co się na tym
    znają.

> [...]
    > porządku zapytam - a czemu gru nie miałoby wusłać kolesia z miniaturową
    > kamerką z alieksperes i nagrać co potrzebuje bez robienia szopki? Jednym

    To Ty sobie ubzdurzyłeś, że ja twierdzę, ze on udostępnia to GRU. Ktoś
    na początku zapytał o przepis karny, który może wchodzić w rachubę i go
    wskazałem. A dalej, to sobie po prostu paczę, jak twierdzisz sam teorie,
    z którymi walczysz. Czy gdyby to interesowało wywiad Salwadoru, to by to
    coś zmieniło? Tak. Wiem., Być może nie ma wywiadu Salwadoru :-)

> [...]
    > potrafi do tego logicznie i przekonywująco wyjaśnic co robi i dlaczego
    > to gdzie widzisz powód, żeby go kulsoneria szarpała?

    Ja? JA uważam, że powinno się go po prostu i9gnorować, albo zbadać
    sprawę i jeśli są podstawy, to zamknąć za szpiegostwo - a nie jeździć i
    legitymować, bo to nie ma sensu.

    > No więc mu udowodnij albo daj mu spokuj. Tak to działa w cywilizowanych
    > krajach.

    Toteż ja nawet nie zacząłem go niepokoić. To Ty cały czas bijesz pianę i
    szukasz na siłę "cywilizacji".

    --
    Robert Tomasik

  • 80. Data: 2022-06-25 21:12:57
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 25.06.2022 o 20:57, Shrek pisze:
> [...]
    > to masz mieć podstawy. "Przeczytałem kodeks postępowania karnego, ale
    > nie zrozumiałem" nie jest podstawą akceptowalną przez sąd.

    Zaczynamy dochodzić do konsensusu. Tylko skoro nie rozumiesz, to czemu
    się uparłeś pouczać innych, co rozumieją?

    > A sposób jest prosty - słuchasz ją jako świadka. Ewentualnie
    > wyjaśnienia w sprawie.

    Nawet nie wiesz, jaki jesteś mądry Masz 100% racji. No może 99%.
    Wyjaśnienia składa właśnie podejrzany. Świadek zeznaje.

    > Jeśli dojdziesz że jednak masz powody jej postawić zarzuty to drugi
    > raz jako podejrzana/oskarżona - pewnie wtedy jeśli rzeczywiście by
    > to zarobiła to odmówi.

    A potem trzeci, czwarty itd.? Do ilu razy?

> [...]
    > braki w zrozumieniu KPK nie jest uzasadnionym powodem do stawiania
    > komukolwiek zarzutów. Jeśli już to twojemu przełożonemu, że twoją

    Skoro - jak sam piszesz - dokładnie tak samo, jakbym postawił zarzuty od
    razy,a to przesłuchanie nie podlega odczytaniu nawet, to jaki sens ma
    czynienie tego wiele razy?

    --
    Robert Tomasik