  • 81. Data: 2022-06-25 21:13:50
    Temat: Re: Czy policjant może skierować wniosek do sądu ?
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 25.06.2022 o 21:00, Shrek pisze:
    > I ponieważ nie masz pojęcia co interesuje gru, to uważasz, że koleś
    > przekazuje dane do gru? Myśl warta kulsona - nie znam się, zle na
    > wszelki wypadek mu zarzuty postawię:P

    Skąd mam wiedzieć, komu przekazuje. Może ich nie interesuje, a on
    przekazuje. Jest jakiś zakaz?

    --
    Robert Tomasik

  • 82. Data: 2022-06-25 21:16:00
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 25.06.2022 o 21:03, Shrek pisze:
    > Podsumowując - wrzucając fotkę z wakacji jestem szpiegiem, bo muszę
    > się z tym liczyć, że podgląda to gru, a ponieważ nie wiemy czym
    > interesuje się gru, to zgadzam się że udostępniam coś czym się
    > interesują, bo
    Jak nie GRU, to może ministerstwo turystyki Litwy się zainteresuje tym
    gdzie spędzasz wakacje. Myślałeś o tym?

    --
    Robert Tomasik

  • 83. Data: 2022-06-25 21:23:07
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Z mojego oglądania nic nie wyniknie. Mieli oglądać ci,m co się na tym
    > znają.

    Podsumowując nie masz pojęcia, ale się wypowiesz "to może być szpieg -
    nie pytajcie skąd wiem, bo nie wiem". Wartościowa opinia:P

    > To Ty sobie ubzdurzyłeś, że ja twierdzę, ze on udostępnia to GRU.

    No przecież tak waśnie pisałeś, że może on poza tym co udostępnia w
    sieci nagrywa resztę i "udostępnia innym kanałem zainteresowanym". Ale
    przynajmniej zauważyłeś, że ktoś sobie najwyraźniej coś ubzdurał:P

    > Ktoś
    > na początku zapytał o przepis karny, który może wchodzić w rachubę i go
    > wskazałem.

    Zdaje się że ten kolo na filmie pytał. Pewnie teraz żałuje że trafił
    po prostu na niedouczonego kulsona co myśli że do sądu wysyła się
    wnioski inblanco i sąd sobie zmyśla co wpisać, bo jakby trafił na ciebie
    to by został dzejmsem bondem interentów a ty byś wysłał w niebyt mem "z
    rybom, tak?"

    > Ja? JA uważam, że powinno się go po prostu i9gnorować, albo zbadać
    > sprawę i jeśli są podstawy, to zamknąć za szpiegostwo - a nie jeździć i
    > legitymować, bo to nie ma sensu.

    Właśnie to mnie ciekawi gdzie ty szpiega widzisz.

    > Toteż ja nawet nie zacząłem go niepokoić. To Ty cały czas bijesz pianę i
    > szukasz na siłę "cywilizacji".

    Zaczłąłbyś, bo jak ty byś przyjechał na ta interwencje to byś zrobił
    dokładnie to samo co tu - zacząłbyś pierdolić o szpiegostwie i ciesz
    się, że usenet ma mniejszy zasięg niż youtube, bo na yutube to byś
    gwiazdą kulsonariatu został.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 84. Data: 2022-06-25 21:26:30
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Zaczynamy dochodzić do konsensusu. Tylko skoro nie rozumiesz, to czemu
    > się uparłeś pouczać innych, co rozumieją?

    Na razie to ty nie rozumiesz. Zarzuty stawia sie na podstawie...
    podstaw. To że nie masz pomysłu jak kogoś wysłuchać to nie jest podstawa
    do postawienia rzutów.

    > Nawet nie wiesz, jaki jesteś mądry Masz 100% racji. No może 99%.
    > Wyjaśnienia składa właśnie podejrzany. Świadek zeznaje.

    Masz mnie. No to świadek w sprawie.

    > A potem trzeci, czwarty itd.? Do ilu razy?

    Ile trzeba.

    > Skoro - jak sam piszesz - dokładnie tak samo, jakbym postawił zarzuty od
    > razy,a  to przesłuchanie nie podlega odczytaniu nawet, to jaki sens ma
    > czynienie tego wiele razy?

    Ty normalny jesteś? Chcesz komuś stawiać zarzuty nie dlatego, że masz
    podstawy, tylko bo ci się go dwa razy nie chce słuchać? I jeszcze się
    tym chwalisz?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 85. Data: 2022-06-25 21:29:02
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Skąd mam wiedzieć, komu przekazuje. Może ich nie interesuje, a on
    > przekazuje. Jest jakiś zakaz?

    No właśnie nie ma zakazu. Możesz sobie wymyślać szurnięte teorie, my
    możemy twierdzić, że jesteś jebnięty, a on może sobie fotografować
    naftobazę. I tobie nic do tego, bo twoje urojenia nie są podstawą do
    zarzucaniu komukolwiek działania na rzecz obcego wywiadu.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 86. Data: 2022-06-25 21:30:46
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Jak nie GRU, to może ministerstwo turystyki Litwy się zainteresuje tym
    > gdzie spędzasz wakacje. Myślałeś o tym?

    Szczrze mówiąc nie.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 87. Data: 2022-06-25 22:14:31
    Od: Krzysztof kw1618 <k...@g...pl>

    > Nie mam zielonego pojęcia, co może GRU interesować.

    Wszystko to co osłabia dane państwo.
    Zniszczą to: nie bedą mogli działać.
    Dziennikarz powie jakąś bzdurę, jakiś % odbiorców uwierzy i działania
    pójda po mysli.

  • 88. Data: 2022-06-26 04:05:03
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-06-25, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > Zamiast z uporem maniaka bić pianę wskaż ów prosty sposób po prostu.

    Nie znam się na procedurach, ale serio, dla większości osób bez
    deficytów społeczno-emocjonalnych jest trudne do wyobrażenia, że w
    opisywanych okolicznościach można postawić matce zarzut zabójstwa. To
    jest działanie na jej szkodę i to w potencjalnie znaczącym stopniu. A
    przecież można i należałoby przyjąć, że jest ona niewinna, czy wręcz
    jest tu również ofiarą. Nie pamiętam jak się tam to wszystko zakończyło,
    ale powinno się skończyc pozwem i gigantycznym odszkodowaniem za takie
    działania.

    Już Ci to Robert kiedyś pisałem, ale MZ zjada Cię chyba rutyna i
    zaczynasz traktować takie rzeczy koszmarnie podmiotowo. Zupełnie
    wydajesz się tracić z pola widzenia, że tam są żywi i czujący ludzie, w
    tym matka, która być może w żadnym stopniu nie przyczyniła się do
    śmierci tego dziecka, ale już całe życie będzie się sama za to obwiniać.
    No to dołóżmy jej jeszcze zarzut zabójstwa. To jest ciężkie do
    przełknięcia.

    --
    Marcin

  • 89. Data: 2022-06-26 04:22:32
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-06-25, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > Cały problem w tym, że nie wiemy, co tam jest ważne i co on ewentualnie
    > może ujawnić. Co do zasady, jeśli tam jest coś tajnego, to powinno to
    > być tak zorganizowane, by się spoza "strefy bezpieczeństwa" tego nie
    > dało dostrzec. Ale mamy przykład na Ukrainie, gdzie ludzie z komórkami
    > podający pozycje wojsk są problemem. Rosjanie po prostu strzelają do
    > wszystkich ich fotografujących - na wszelki wypadek. Zresztą Ukraińcy
    > też prosili, by fotek nie wrzucać do sieci.

    Tu chyba bardziej chodzi o obecną dynamikę sutuacji. Obiekty, które
    istniały przed wybuchem wojny są raczej doskonale udokumentowane.

    > Oszołom krążący po Polsce i fotografujący "tajne" obiekty moim zdaniem
    > jest problemem nie tyle w ten sposób, ze fotografuje coś cennego. Bo
    > wątpię, by to się dało zrobić spoza płotu - choć może jest coś, o czym
    > nie wiem. Problemem jest wskazywanie przez niego interesujących
    > obiektów, którymi później obce służby mogą się zainteresować.

    Nikt by o ich fotografowaniach nawet nie słyszał, gdyby tamci policjanci
    nie zrobili draki. Wychodzi trochę na to, że policja przyczyniłą się tu
    bardziej do zwócenia uwagi na ten obiekt. No bo skoro robią aż takie
    cyrki to chyba coś musi być na rzeczy?

    --
    Marcin

  • 90. Data: 2022-06-26 04:26:53
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-06-25, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > 1) Nie mam zielonego pojęcia, o czym GRU już wie, a czym nie - Ty
    > zresztą najprawdopodobniej też.
    >
    > 2) Nie wiemy, czy na tych jego filmach nie ma czegoś, o czym oni nie wiedzą.
    >
    > 3) Nie wiemy, czy pod pozorem prowadzenia kanału o "tajnych" obiektach
    > gość nie nagrywa takich obiektów, których na kanale nie ma, ale są
    > przykładowo udostępnione innym kanałem zainteresowanym.
    >
    > 4) Nie wiemy, czy celem filmowca nie jest sprowokowanie ochrony, do
    > dekonspiracji.

    Nie wiemy tego o pewnie 99% jakichkolwiek wykonanych fotografii miejsc
    publicznych, wiec nie ma w tej sytuacji nic wyjątkowego, poza
    bezsensownym zwróceniem uwagi całą tą draką na konkretne obiekty. No
    chyba, że to jakieś atrapy i akcja policji byłą celowa :)

    --
    Marcin