  • 1. Data: 2010-03-05 19:09:26
    Temat: Czy mogę nie płacić?
    Od: scream <n...@p...pl>

    Od połowy listopada do dziś, codziennie po kilka razy na dobę zawiesza się
    moje połączenie internetowe. Interweniowałem w tej sprawie u operatora
    wiele razy, wielokrotnie był u mnie serwis, jednak działania firmy nie
    odniosły do tej pory żadnego skutku. Przyznam, że sytuacja mnie niezmiernie
    frustruje - i w związku z tym pytania. Znudziły mi się już telefoniczne
    zgłoszenia, zamierzam napisać pisemną reklamację.

    1) Czy do czasu jej rozpatrzenia mogę nie opłacić faktury? W końcu oni w
    umowie zobowiązują się do dostarczenia usługi i nie są w stanie tego
    zobowiązania dotrzymać.
    2) Łączny czas połączeń na ich lipną infolinię wyniósł kilka godzin - jako
    że nie odniosło to absolutnie żadnego skutku - czy mogę domagać się
    (skutecznie) zwrotu kosztów?
    3) Czy mogę domagać się zwrotu części abonamentu za usługę za okres, kiedy
    nie działała ona poprawnie?
    4) Jak ich do cholery zmusić żeby naprawili mi internet?

    --
    best regards,
    scream

  • 2. Data: 2010-03-05 19:31:11
    Temat: Re: Czy mogę nie płacić?
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > 1) Czy do czasu jej rozpatrzenia mogę nie opłacić faktury? W końcu oni w
    > umowie zobowiązują się do dostarczenia usługi i nie są w stanie tego
    NIE, ale mozesz rozwiazac umowe (chyba, sprawdz umowe jaka zawarles)

    > 2) Łączny czas połączeń na ich lipną infolinię wyniósł kilka godzin - jako
    > że nie odniosło to absolutnie żadnego skutku - czy mogę domagać się
    > (skutecznie) zwrotu kosztów?
    NIE, mogles do nich isc do BOK-u

    > 3) Czy mogę domagać się zwrotu części abonamentu za usługę za okres, kiedy
    > nie działała ona poprawnie?
    TAK, chyba ze w umowie jest inaczej

    > 4) Jak ich do cholery zmusić żeby naprawili mi internet?

    zmienic operatora :-)

    pozdrawiam
    Andrzej

  • 3. Data: 2010-03-05 19:43:51
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Fri, 5 Mar 2010 20:31:11 +0100, HANA napisał(a):
    (...)
    > zmienic operatora :-)

    Andrzej, znajdz mi operatora ktory da net 30 Mbit + tv cyfrową z nagrywarką
    za mniej lub równo 190 zł m-c, to natychmiast podpisze umowe :) A jeśli nie
    znajdziesz (bo raczej drugiego takiego nie ma), to cóż - zostanę przy UPC,
    tylko pomyślę jak ich zmusić do zapewnienia usługi dobrej jakości :)

    --
    best regards,
    scream

  • 4. Data: 2010-03-05 19:57:01
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    scream wrote:
> [...]
    > znajdziesz (bo raczej drugiego takiego nie ma), to cóż - zostanę przy UPC,
    > tylko pomyślę jak ich zmusić do zapewnienia usługi dobrej jakości :)

    jak sie nie ma co sie lubi, to sie lubi co sie ma.

  • 5. Data: 2010-03-05 19:57:46
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Fri, 05 Mar 2010 13:57:01 -0600, witek napisał(a):

    > jak sie nie ma co sie lubi, to sie lubi co sie ma.

    A coś na temat? Z prawnego punktu widzenia oni nie są w stanie spełnić
    świadczenia do którego się zobowiązali. O tym pogadajmy.

    --
    best regards,
    scream

  • 6. Data: 2010-03-05 19:59:16
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    scream wrote:

    > A coś na temat? Z prawnego punktu widzenia oni nie są w stanie spełnić
    > świadczenia do którego się zobowiązali. O tym pogadajmy.

    to bylo na temat.
    albo musisz polubic to co masz, albo mozesz zmienic operatora.
    nic wiecej nie mozesz, po za dopominaniem sie o zwrot abonamentu za
    okres niedzialania, jak w ustawie.

  • 7. Data: 2010-03-05 21:04:20
    Od: "Arturro" <a...@f...pl>

    > Od połowy listopada do dziś, codziennie po kilka razy na dobę zawiesza się
    > moje połączenie internetowe.

    Tak myślałem, że mowa o UPC, temat mi znany z autopsji, po prostu odpuściłem
    i czekam na zakończenie umowy. Niestety pozostaje ci albo zmienić operatora
    albo przerzucić się na takie korzystanie z internetu, przy którym nie będzie
    ci przeszkadzać zrywane połączenie, czyli w końcu wydorośleć i przestac grać
    w gry online :)

    --
    Arturro

  • 8. Data: 2010-03-05 21:04:38
    Od: "Fantom" <s...@p...onet.pl.skasujto>

> [...]
    > znajdziesz (bo raczej drugiego takiego nie ma), to cóż - zostanę przy UPC,
    > tylko pomyślę jak ich zmusić do zapewnienia usługi dobrej jakości :)

    I dlatego masz takie lacze jakie masz. JEzlei myslisz, ze za te pieniadze
    mozna miec lepsze to si emylisz. wiec albo miej swoje niedzialajce 30 MB
    albo se kup z 2-6 mb dzialajace

    Fantom

  • 9. Data: 2010-03-05 21:05:36
    Od: "Fantom" <s...@p...onet.pl.skasujto>

    > NIE, mogles do nich isc do BOK-u

    A jak najblizszy BOK jst np 500 km dalej ? Co w takim przypadku ?

    Fantom

  • 10. Data: 2010-03-05 21:11:52
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Fantom wrote:
    >>> 2) Łączny czas połączeń na ich lipną infolinię wyniósł kilka godzin -
    >
    > A jak najblizszy BOK jst np 500 km dalej ? Co w takim przypadku ?

    moze taksowka podjechac.