  • 1. Data: 2019-12-23 19:16:46
    Temat: Czy art 207 kpc obowiazuje?
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Właśnie otwieram doręczenie z sądu datowane listopad 2019 i na podstawie art. 207 §3
    zobowiązujące do ustosunkowania się [...] i
    pouczające o treści art. 207 §6 KPC.
    W internetach art 207 KPC uchylony.
    Niedowidzę, źle szukam, święta, pomroczność???

  • 2. Data: 2019-12-23 20:31:21
    Temat: Re: Czy art 207 kpc obowiazuje?
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 23.12.2019 o 19:16, ąćęłńóśźż pisze:
> [...]
    > treści art. 207 §6 KPC.
    > W internetach art 207 KPC uchylony.
    > Niedowidzę, źle szukam, święta, pomroczność???
    Uchylony

    --
    Robert Tomasik

  • 3. Data: 2019-12-23 23:32:26
    Od: m...@g...com

[...]
    ---
    Moze dostales POdrobke POzwu -taki kawal przed swietami? ;P
    W zeszlym roku dzien przed 24.12 dostalem POlecony z zyczeniami od KOmornika -liczyli
    ze nie zdaze z terminem odpowiedzi i cus wiecej dowala. Odebralem 02.01 Kij im w oko
    -zdazylem! ;P Szlo o mandat PKP z 2001r. Nie porzedawnilo sie mimo ze tio pierwsze
    pismo w sprawie jakie na oczy widzialem. Prawnik POtwierdzil. Moze wezwania szly na
    stary adres (do 2002r). Ze 120zl zrobilo sie x10 -1200zeta z KOsztami... PKP
    sprzedalo zasadzone roszczenie windykacyjne prywaciarzom w 2010, ci jakos sprytnie
    utrzymali waznosc bezprzedawnienia przez 8 lat...bez POdejmowania przez te lata
    jakichkolwiek dzialan windykacyjnych! Sad przyklepal latem 2018 zaocznie jak im
    wreszcie z BIKu moje dane splynely... ;)

  • 4. Data: 2019-12-24 00:43:07
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Pytanie, ze skutkiem od kiedy: czy dla spraw wszczętych przez nowelizacją z lata 2019
    obowiązuje jeszcze stary, czy już nowy KPC?

    -----

  • 5. Data: 2019-12-29 20:36:06
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-12-24 o 00:43, ąćęłńóśźż pisze:
    > Pytanie, ze skutkiem od kiedy: czy dla spraw wszczętych przez
    > nowelizacją z lata 2019 obowiązuje jeszcze stary, czy już nowy KPC?

    Stary.

    --
    Liwiusz

  • 6. Data: 2019-12-29 20:44:10