  • 1. Data: 2019-12-23 14:51:24
    Temat: Czy GOŁOSŁOWNY zarzut "propagowania treści nazistowskich" to publiczne pomówienie/znieważenie?
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Ja zostałem super skutecznie wytresowany przez "media" do traktowania zwrotu
    "propagowanie treści nazistowskich" ze starannym unikaniem "detali"
    jako co najmniej "z igły widły".

    https://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-warszawa-akty
    wisci-zaatakowani-przez-neonazistow-16-latek-za,nId,
    4223931

    --
    A. Filip