  • 51. Data: 2020-01-13 20:03:35
    Temat: Re: Cofanie licznika....
    Od: n...@o...pl

    Fri, 10 Jan 2020 09:40:40 +0100, w <qv9da8$r04$1@gioia.aioe.org>, Wiesiaczek
    <c...@v...pl> napisał(-a):

    > Dlatego należy wracać do socjalizmu.
    > Ty preferujesz system złodziejski?

    Czyli jaki? Feudalizm?

  • 52. Data: 2020-01-13 20:18:25
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 13.01.2020 o 20:03, n...@o...pl pisze:

    > Czyli jaki? Feudalizm?

    ta

  • 53. Data: 2020-01-13 21:59:55
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Olin k...@a...w.stopce ...

    > Rekordzistą jest jednak na razie kierowca złapany 8 stycznia na A4 w
    > miejscowości Targowisko. Jego pojazd marki Iveco na drogomierzu
    > wskazywał 5802 kilometry, podczas gdy w Centralnej Ewidencji
    > Pojazdów widniała liczba... 37 1246 km. Dane te pochodziły w dodatku
    > z 2017 r., kiedy to samochód był poddany ostatniemu badaniu
    > technicznemu.

    Moze iveco ma tak jak ducato ze licznik staje po 400kkm i własciciel
    wyzerował licznik? Moze zrobił to w 2019 roku?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    ...i to by było na tyle

  • 54. Data: 2020-01-14 08:43:54
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 13 stycznia 2020 22:00:03 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:

    > Może iveco ma tak jak ducato ze licznik staje po 400km i właściciel
    > wyzerował licznik? Może zrobił to w 2019 roku?

    Tak się zastanawiam
    Mam teraz na liczniku ok 250tys i gdyby nagle ten licznik uległ awarii to aby nie
    zostać przestępcą powinienem zaprzestać jazdy i licznik wymienić.
    Jaka procedura?
    -wymieniam na inny(ze stanem np 150tys) i daje na stację diagnostyczna
    -co diagnosta wpisze w cepik? 250tys ze starego czy 150tys z nowego?
    Logicznym by było aby wpisał 250tys ale wtedy podczas kolejnej kontroli jest kłopot
    bo na liczniku 160tys a w cepik 250tys. Oczywiście do wyjaśnienia ale czy tak od razu
    podczas kontroli to się wyjaśni czy jednak auto na parking policyjny?
    A jak licznik w aucie padnie w ten sposób że nic z niego nie da się odczytać? To co
    wtedy wpisze diagnosta po wymianie licznika?

  • 55. Data: 2020-01-14 13:08:19
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia 13 Jan 2020 20:59:55 GMT, Budzik napisał(a):

    > Moze iveco ma tak jak ducato ze licznik staje po 400kkm i własciciel
    > wyzerował licznik? Moze zrobił to w 2019 roku?

    Jeden dobrodziej odkrył "samoistne kasowanie" licznika:
    https://wyborcza.pl/7,155287,25584663,przekrecona-po
    lska-jazda.html

    "Na kolejny przykład radykalnego obniżenia wskazań drogomierza natknęła się
    bełchatowska drogówka w aucie VW Golf, które w czasie kontroli miało na
    liczniku 63 tys. przejechanych kilometrów, podczas gdy podczas badań
    technicznych było to 350 tys. km. Kierowca tego samochodu podał
    humorystyczne wyjaśnienie. Tłumaczył, "że stan licznika prawdopodobnie
    uległ samoistnemu skasowaniu"."

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    pewno znowu coś ukradli."
    Michaił Sałtykow Szczedrin

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 56. Data: 2020-01-14 14:04:27
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 14 stycznia 2020 13:08:21 UTC+1 użytkownik Olin napisał:

    > Jeden dobrodziej odkrył "samoistne kasowanie" licznika:
    > https://wyborcza.pl/7,155287,25584663,przekrecona-po
    lska-jazda.html

    Redaktorek z wyborczej kilkoma kliknięciami mógł zweryfikować ten przypadek
    https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1986266.html#
    9466292

  • 57. Data: 2020-01-14 15:10:51
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 14 Jan 2020 05:04:27 -0800 (PST), Kris napisał(a):

    > Redaktorek z wyborczej kilkoma kliknięciami mógł zweryfikować ten przypadek
    > https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1986266.html#
    9466292

    Czyli linia obrony gotowa.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Stefan Kisielewski

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 58. Data: 2020-01-14 15:21:18
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 14 stycznia 2020 15:11:32 UTC+1 użytkownik Olin napisał:

    > Czyli linia obrony gotowa.

    To chyba oczywiste
    W golfach problem od dawna znany że licznik się zeruje po 300tys km, w niektórych
    fiatach zatrzymuje się na 400tys km itp. Takich rzeczy jest więcej.
    Durne prawo ktoś wymyślił to takie sytuacje będą.
    Obawiam się tylko ze teraz takiego golfa co to mu się licznik(nie z winy kierowcy)
    wyzerował po 300tys km będą kilka miechów na parkingu policyjnym trzymać do
    wyjaśnienia.

  • 59. Data: 2020-01-14 15:23:11
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 14 stycznia 2020 15:11:32 UTC+1 użytkownik Olin napisał:

    > Czyli linia obrony gotowa.

    Jesteś może w stanie napisać po kiego właściciel kilkunastoletniego zapewne golfa
    maiłaby świadomie skręcać licznik o 300tys km?

  • 60. Data: 2020-01-14 18:14:43
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2020-01-14 o 15:23, Kris pisze:

    > Jesteś może w stanie napisać po kiego właściciel kilkunastoletniego zapewne golfa
    maiłaby świadomie skręcać licznik o 300tys km?

    Bo z 450 tyś na liczniku kupią tylko złomiarze a o Golfa ze stanem 150
    tys. od emeryta co tylko do kościoła jeździł, nabywcy będą się bili.