  • 1. Data: 2005-12-22 16:44:42
    Temat: Co co jest miejsce publiczne?
    Od: "lux" <u...@w...pl>

    np jest nim wnętrze sklepu?

    --
    ======
    lux

    www.atest.prv.pl

  • 2. Data: 2005-12-22 17:15:21
    Temat: Re: Co co jest miejsce publiczne?
    Od: "yarek" <y...@g...pl>

    > np jest nim wnętrze sklepu?

    tak

  • 3. Data: 2005-12-22 17:45:17
    Od: "lux" <u...@w...pl>

    > tak
    `````````````
    na jakiej podstawie skoro to własność prywatna?

    --
    ======
    lux

    www.atest.prv.pl

  • 4. Data: 2005-12-22 17:58:33
    Od: Agryppa <j...@t...pl>

    lux wrote:

    > np jest nim wnętrze sklepu?
    Nie jestem prawnikiem, ale wyczuwam, że linia rozróżniająca "publiczne
    prywatne" nie biegnie po linii własności prywatnej, publicznej.
    Np. czyn nieprzyzwoitości publicznej może byc popełniony w obecności innych
    ludzi i chyba bardziej to się liczy aniżeli teren i jego własność.
    Jakkolwiek rozmaite orgie organizowane są przy udziale wielu osób w
    prywatnej willi i nikt nie robi nikomu zarzutów nieprzyzwoitości
    publicznej. Weżmy np. "dom pubiczny".
    Może ktoś wyjasni jak to jest?

    --
    pzdr
    Agryppa

    Cyfrowy klucz publiczny / Digital public key
    http://agrypa1.atspace.com/klucze/agrypa_onet-public
    .asc

  • 5. Data: 2005-12-22 18:10:18
    Od: "yarek" <y...@g...pl>

    > na jakiej podstawie skoro to własność prywatna?
    a co to ma za zncazenie? skoro sklep - to nie jest wazne,czy to prywatny
    czy panstwowy. sprecyzuj dokladnie o co ci chgodzi, bo tak, to bedziesz co
    chwila zadawal pytania.

  • 6. Data: 2005-12-23 03:57:33
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    lux wrote:

    > `````````````
    > na jakiej podstawie skoro to własność prywatna?

    żeby nie był miejscem publicznym, to trzeba sklep zamknąć.
    Otwarcie sklepu wiąże się z pewnymi ograniczeniami co do władania tym
    miejscem.
    .

  • 7. Data: 2005-12-23 15:29:48
    Od: "lux" <u...@w...pl>

    > żeby nie był miejscem publicznym, to trzeba sklep zamknąć.
    > Otwarcie sklepu wiąże się z pewnymi ograniczeniami co do władania tym
    > miejscem.
    na jakiej podstawie?

    --
    ======