  • 1. Data: 2005-08-18 10:36:45
    Temat: Bulki slodkie w sklepie a owady
    Od: " Marcin" <l...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Spotkalo mnie to w Ustce, w ostatni weekend. Na ladzie w sklepie lezaly
    sobie rozne bulki slodkie, paczki etc. a na nich roilo sie az od os, ktore
    lataly przez to po polowie sklepu, a kupujacy robili co sie da by stac w tej
    kolejce jak najdalej od nich. Czy jest na to przepis, dzwonic do sanepidu? Co
    by sie stalo gdyby ktos zostal uzadlony przez owada. Czy mozna by sie wtedy
    ubiegac o odszkodowanie? Najbardziej zdziwila mnie kobieta ktora kupila sobie
    trzy paczki, bo nie mogla sie zupelnie oprzec (!).
    Pomijam brak wyobrazni, zadania sobie trudu przykrycia tego czymkolwiek.

  • 2. Data: 2005-08-18 23:55:42
    Temat: Re: Bulki slodkie w sklepie a owady
    Od: "Alek" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik " Marcin" <l...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    tej
    > kolejce jak najdalej od nich. Czy jest na to przepis, dzwonic do sanepidu?

    A nie wystarczy zastosować podstawowe prawo kapitalizmu?
    Nie kupować w takim sklepie.

    Przy ogólnym zastosowaniu Sanepid stałby się w dużej mierze zbędny
    (przynajmniej w takich oczywistych sytuacjach).

    pozdrawiam
    Alek

  • 3. Data: 2005-08-19 07:31:10
    Od: g...@p...onet.pl

    Bez przesady. Osa to nie mucha, na gównie nie siada, a że słodkie lubi... hmm
    jak każdy :)
    A tak z drugiej strony, bardzo trudno jest zabezpieczyć słodycze przed osami.
    Taka jest ich natura już. Mnie osobiście nie przeszkadzają takie osy na
    pączkach. Odnośnie użądleń: A jak Cie dziabnie osa w lesie to będziesz skarżyć
    Lasy Państwowe?

    pzdr grem