  • 1. Data: 2002-01-04 14:01:46
    Temat: Bezrobotny a MPK?
    Od: "Elektroda" <e...@h...pl>

    Słyszałem, że jak się jest bezrobotnym zarejestrowanym w pośredniaku i
    jedzie się odhaczyć do Urzędu to kontrolerzy nie mają prawa spisać go za
    jazdę bez biletu.
    Czy orientuje się ktoś z Was jak to wygląda. Z tego co wiem inwalidzi grupy
    I i II mają jakieś ulgi w MPK. Ponoć kontrolerzy nie spisują bezrobotnych za
    jazdę "na gapę" bo skąd on ma wziąść np. jak musi jechać do Urzędu coś
    załatwić.

    pozdrawiam
    El.

  • 2. Data: 2002-01-04 15:24:34
    Temat: Re: Bezrobotny a MPK?
    Od: "Piotr Górski" <p...@l...krakow.prv.pl>

    Użytkownik Elektroda <e...@h...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a14cek$j1o$...@n...tpi.pl...
> [...]
    za
    > jazdę "na gapę" bo skąd on ma wziąść np. jak musi jechać do Urzędu coś

    Kiedys jechałem autobusem i strasznie się nudziłem, więc przeczytałem ich
    regulamin ale nie ma tam ani słowa o bezrobotnych. Napewno cos takiego nie
    obowiazuje w Krakowie

  • 3. Data: 2002-01-04 16:18:34
    Od: "Monika Gibes" <i...@p...wp.pl>

    Użytkownik Piotr Górski <p...@l...krakow.prv.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:a14hge$i2k$...@n...tpi.pl...

    > Kiedys jechałem autobusem i strasznie się nudziłem, więc przeczytałem ich
    > regulamin ale nie ma tam ani słowa o bezrobotnych. Napewno cos takiego nie
    > obowiazuje w Krakowie

    Pewno nie tylko w Krakowie. Nigdy nie słyszałam o takim czymś, a zdarzyło mi
    się w ostatniej pięciolatce jeździć regularnie "czerwonymi" kilku miastach
    (Katowice, Wa-wa, na Śląsku, na Opolszczyźnie).
    Myślę, że mogło się zdarzyć, że kiedyś kanar komuś takiemu odpuścił, ale
    bądźmy realistami - jak taki kontroler mógłby sprawdzić czy rzeczywiście
    delikwent jedzie do Urzędu Pracy złożyć swój autograf ??

    Monika

  • 4. Data: 2002-01-04 18:01:32
    Od: "Andrzej Lawa" <a...@l...com>

    Użytkownik "Piotr Górski" <p...@l...krakow.prv.pl> napisał w wiadomości

    > Kiedys jechałem autobusem i strasznie się nudziłem, więc przeczytałem ich
    > regulamin ale nie ma tam ani słowa o bezrobotnych. Napewno cos takiego nie
    > obowiazuje w Krakowie

    Nie wiem, jak w Krakowie, ale na szybach warszawskich pojazdów jest tylko
    bardzo skrócony wyciąg z regulaminu i to zwykle dość wiekowy - to, że tam
    czegoś nie ma, nie oznacza, że nie ma w ogóle.

  • 5. Data: 2002-01-04 22:23:48
    Od: "Elektroda" <e...@h...pl>

    Monika Gibes napisał(a) w wiadomości: ...
> [...]
    >bądźmy realistami - jak taki kontroler mógłby sprawdzić czy rzeczywiście

    >delikwent jedzie do Urzędu Pracy złożyć swój autograf ??

    Pokazać kartkę z wydrukiem z Urzędu Pracy do stawienia się - jest tam data i
    godzina stawienia się i adres - jadąc po trasie!!!

  • 6. Data: 2002-01-05 07:13:36
    Od: "Monika Gibes" <i...@p...wp.pl>

    Użytkownik Elektroda <e...@h...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a159rp$86f$...@n...tpi.pl...

    > Pokazać kartkę z wydrukiem z Urzędu Pracy do stawienia się - jest tam data
    > godzina stawienia się i adres - jadąc po trasie!!!

    Ups! Nie wiedziałam, że tak to się odbywa w UP.
    Ale nie zmienia to faktu, że w żadnej taryfie nie znalazłam informacji na
    temat takiej ulgi (specjalnie dziś rano czytałam sobie kto jest uprawniony
    do jazdy za darmo - wyciąg uchwały z 1999 roku, wiszący w autobusie MZK
    Jastrzębie)

    Monika