  • 1. Data: 2002-11-12 21:46:08
    Temat: Bardzo prosze o pomoc!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Od: "lukasz szubart" <d...@p...onet.pl>

    Kolega prosil mnie o pomoc w pewnej sprawie a wpadlem na pomysl zeby to
    wlasnie tutaj umiescic.
    Wiec zaczynam, dodam tylko ze chodzi o uczelnie na ktorej studiuje.

    W roku 2001 kolega mial sesje poprawkowa ale zdarzyl podejsc do ostatniego
    egzaminu gdyz musial wyjechac z kraju.Liczyl ze sesje zamknie i wpacil
    czesne za semestr zimowy czyli 1650 zlotych.Niestety nie mogl czekac na ten
    ostatni egzamin wie poszedl do dziekanatu zlorzyc podanie o powtararzanie
    roku.Oczywiscie decyzja rektora byla pozytywna.Dodam tylko ze powtarzanie
    jest bezplatne!!!!Gdy babce w dziekanacie powiedzial ze juz wplacil ona
    powiedziala ze nic sie nie stalo i ze te pieniadze przepisze mu sie na rzec
    przyszle czesnego w pazdzierniku 2002 roku.No i tak minal rok.Ten sam
    student idzie do dziekanatu wlasnie w owym pazdzierniku przeniesc wplate a
    baba z dziekanatu mowi ze za powtarzanie sie placi decyzja z maja 2002
    roku.Stwierdza ze niema takiej mozliwosci.Przeciez prawo nie dziala
    wstecz.Kolega powiedzial ze nie zaplaci bo jes to niefer.Prosze o
    wyjasnienie co ma zrobic.Przepraszam ze tak pogmatwalem ,mam nadzieje ze
    zrozumienie sens:)))Jakby co to czekam na dodatkowe pytania .Wszytskich
    grupowiczow goraco pozdrawiam i jeszcze raz prosze o pomoc

  • 2. Data: 2002-11-13 16:37:34
    Temat: Re: Bardzo prosze o pomoc!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Od: "lukasz szubart" <d...@p...onet.pl>

  • 3. Data: 2002-11-13 17:02:38
    Od: "Paweł z Wałbrzycha" <p...@o...pl>

    Użytkownik "lukasz szubart" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    Prosze o

    Chyba Cie grupowicze olali chlopie...
    Ale jesli chodzi o UWr wydzial prawa, bo kwota 1.650 za semestr sie zgadza,
    to nie wroze powodzenia :-(
    To najbardziej pokopany wydzial w kraju.
    Pisza o aferach na nim co tydzien w dodatku dolnoslaskim do GW.
    Tak bywa...

    Walcz z tyranią !!!! ;-)

    Pozdrawiam,

    Paweł,

  • 4. Data: 2002-11-13 18:00:26
    Temat: Odp: Bardzo prosze o pomoc!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Paweł z Wałbrzycha <p...@o...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:aqu0kn$7vs$...@n...onet.pl...
    > Walcz z tyranią !!!! ;-)

    popieram :-)

    Sandra

  • 5. Data: 2002-11-14 19:30:11
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    "Paweł z Wałbrzycha" <p...@o...pl> naskrobał/a w

    > Ale jesli chodzi o UWr wydzial prawa, bo kwota 1.650 za semestr sie

    W Rzeszowie też jest 1650 zł.
    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    Koniu polski bierz przykład z konia radzieckiego

  • 6. Data: 2002-11-14 19:32:26
    Od: "lukasz szubart" <d...@p...onet.pl>

    > Użytkownik Paweł z Wałbrzycha <p...@o...pl> w wiadomości do grup
    > dyskusyjnych napisał:aqu0kn$7vs$...@n...onet.pl...
    >
    > popieram :-)
    >
    > Sandra

    Tylko nie wiem czy ta walka jest w granicach prawa, bo jesli rozporzadzenie
    jest z 5 maja 2002 roku a wplata kumpla z 21 pazdziernika 2001 roku to chyba
    prawo nie dziala wstecz i ona ma racje .Juz sam nie wiem w tym momencie czy
    w koncu to prawo dziala wstecz czy nie!!!!!!

  • 7. Data: 2002-11-17 12:19:27
    Od: "lukasz szubart" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Goomich" <g...@u...to.wp.pl> napisał w wiadomości
    > "Paweł z Wałbrzycha" <p...@o...pl> naskrobał/a w

    > W Rzeszowie też jest 1650 zł.

    Nie wazne gdzie tylko czy ma racje czy nie!!!!!!!!!!!!!!