  • 1. Data: 2006-06-01 16:41:49
    Temat: Awans zawodowy nauczycieli
    Od: "Anita" <k...@o...pl>

    Witam!Chciałam prosić o poradę w sprawie awansu, a konkretniej w sprawie
    sprawozdania za awans. Co zrobić, jeśli dyrektor unika kontaktu ze mną po to,
    by (jak przypuszczam)odebrać moje sprawozdanie jak najpóźniej, lub wcale...
    Kiedy pytam, czy mogę złożyć sprawozdanie- odpowiada,że nie ma czasu. Już
    odesłał mnie 2 razy z przysłowiowym kwitkiem.Wiem, że powinien się ustosunkować
    do sprawozdania w ciągu 14 dni. Czy przedłuża ten czas celowo, bym od oceny nie
    mogła się odwołać?Co zrobić w takiej sytuacji?
    Z góry dziękuję za odpowiedź.

  • 2. Data: 2006-06-01 18:31:48
    Temat: Re: Awans zawodowy nauczycieli
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska.pl>

    W wiadomości news:4294.00000157.447f18cd@newsgate.onet.pl Anita
    <k...@o...pl> pisze:

    > Witam!Chciałam prosić o poradę w sprawie awansu, a konkretniej w sprawie
    > sprawozdania za awans.
    Na pewno na tej grupie?

> [...]
    > powinien się ustosunkować do sprawozdania w ciągu 14 dni. Czy przedłuża
    > ten czas celowo, bym od oceny nie mogła się odwołać?Co zrobić w takiej
    Nie mogę się powstrzymać od konstatacji, że takie pytanie wskazuje, iż chyba
    ten awans Ci się po prostu nie należy. Nie znasz podstawowych procedur?
    Takich, co je początkujący stażysta po roku pracy znać powinien żeby
    kontraktowym zostać? Ehhh...
    No dobra - złóż w sekretariacie z wyraźną adnotacją że przesyłka dla
    dyrektora i co zawiera, potwierdzenie na kopii z datą i to wszystko.

    Jotte

  • 3. Data: 2006-06-01 20:12:38
    Od: "Anita" <k...@o...pl>

    Dziękuję za chęć udzielenia pomocy.
    Jednak podstawowe procedury nie zawsze są u nas w kraju przez wszystkich
    przestrzegane, ale o tym z pewnością Pan/Pani wie.
    Z pozdrowieniami
    Anita

  • 4. Data: 2006-06-01 20:39:24
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska.pl>

    W wiadomości news:4294.000001bc.447f4a34@newsgate.onet.pl Anita
    <k...@o...pl> pisze:

    > Dziękuję za chęć udzielenia pomocy.
    Po to są grupy news. ;)

    > Jednak podstawowe procedury nie zawsze są u nas w kraju przez wszystkich
    > przestrzegane, ale o tym z pewnością Pan/Pani wie.
    1. Jestem samcem.
    2. Nie trzeba pan/pani. W usenecie zwyczajowo i powszechnie używa się formy
    "ty".
    3. Wiem o nieprzestrzeganiu procedur, w tym podstawowych.
    4. Wiem także o ich nieznajomości.
    5. Bywa, że wiem jak nieprzestrzeganiu zapobiegać lub przestrzeganie
    wymusić.

    Nie wiem natomiast o co Ci chodzi, jakie masz ew. wątpliwości co do metody
    postępowania, którą wskazałem.

    Jotte

  • 5. Data: 2006-06-02 16:56:07
    Od: "Anita" <k...@o...pl>

    Witam!
    1.Nie używam słwa "Samiec", a raczej "Dziwny gatunek człowieka".
    2.Używam słowa:Pan/Pani, bo tak mnie wychowano i inaczej nie umiem.
    3.Uważam, że awans mi się należy, nie ze względu na znajomść procedur, a na
    profesjonalizm w tym co robię i na czym się znam.
    4.Wiem, że ludzie są różni i nie stosują zasad uczciwości.
    5.Bywa, że nie wiem, jak ich do tego zmusić i dlatego szukam kogoś kto otworzy
    mi oczy i podpiwie co nieco.Dlatego jesli można zwrócę się do Pana o radę,
    jeśli będzie taka potrzeba...

    PS: Sama ją przydusiłam- nie miała wyjścia i musiała przyjąć.

    Z miłymi pozdrowieniami
    Anita

  • 7. Data: 2006-06-02 17:41:07
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska.pl>

    W wiadomości news:3453.00000146.44806da6@newsgate.onet.pl Anita
    <k...@o...pl> pisze:

    > 1.Nie używam słwa "Samiec", a raczej "Dziwny gatunek człowieka".
    Czemu? To błąd, a w zasadzie niewiedza. Człowiek nie dzieli się na gatunki.
    Człowiek gatunkiem JEST (dzieli się natomiast na rasy). Człowiek, jak i inne
    gatunki zwierząt rozmnażające się płciowo wykształcił na drodze ewolucji
    specjalizowaną odmianę służącą temu celowi, zwaną samicą. ;)

    > 2.Używam słowa:Pan/Pani, bo tak mnie wychowano i inaczej nie umiem.
    Człowiek się uczy całe życie. Przynajmniej niektórzy.
    Ale jak chcesz uczyć innych, skoro sama się nauczyć nie chcesz?

    > 3.Uważam, że awans mi się należy, nie ze względu na znajomść procedur, a
    > na profesjonalizm w tym co robię i na czym się znam.
    Masz prawo mieć dowolną opinię w tym względzie.

    > 4.Wiem, że ludzie są różni i nie stosują zasad uczciwości.
    Tacy już są.

    > 5.Bywa, że nie wiem, jak ich do tego zmusić i dlatego szukam kogoś kto
    > otworzy mi oczy i podpiwie co nieco.Dlatego jesli można zwrócę się do
    > Pana o radę, jeśli będzie taka potrzeba...
    Proszę uprzejmie, chętnie Ci pomogę w miarę mojej wiedzy.

    > PS: Sama ją przydusiłam- nie miała wyjścia i musiała przyjąć.
    Gratuluję, chociaż nie wiem czy to sukces.

    Jotte

  • 8. Data: 2006-06-03 13:12:57
    Od: Szerr <s...@g...peel>

    Dnia Fri, 2 Jun 2006 19:41:07 +0200, Jotte w wiadomości
    <news:e5pt7e$a23$1@news.dialog.net.pl> napisał(a):

    > Człowiek, jak i inne gatunki zwierząt rozmnażające się płciowo wykształcił
    > na drodze ewolucji specjalizowaną odmianę służącą temu celowi, zwaną samicą. ;)

    Istnieje też hipoteza, że samica człowieka powstała z żebra.

    --
    Sz.