  • 1. Data: 2010-11-18 08:46:06
    Temat: Art 32 punt 1 konstytucji
    Od: "Kudłaty Konservateesta" <m...@W...gazeta.pl>

    Tak się zastanawiam nad taką sytuacją: jedna osoba poprosi o interpretację tej
    samej sprawy dwie różne izby skarbowe, dostanie dwie rozbieżne opinie, a potem
    złoży skargę powołując się na art 32, punkt 1 konstytucji.

    Druga sprawa: czy brak w polskim systemie prawnym, a obecnego w anglosaskim,
    precedensu nie łamie tego samego artykułu konstytucji?

    Przerabiał to ktoś kiedyś?

  • 2. Data: 2010-11-18 11:29:11
    Temat: Re: Art 32 punt 1 konstytucji
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 18-11-2010 09:46, Kudłaty Konservateesta pisze:
    > Tak się zastanawiam nad taką sytuacją: jedna osoba poprosi o interpretację tej
    > samej sprawy dwie różne izby skarbowe,

    Ponieważ nawet sytuacja hipotetyczna musi mieć jakieś realne
    odniesienie, to zacznijmy od uściślenia, o jaką interpretację, której
    udzielić mogłaby dowolna, a nie właściwa miejscowo dla pytającego izba
    skarbowa, chodzi.

    Bo naprawdę nie przychodzi mi do głowy sytuacja, w której mogę sobie
    wybrać, którą izbę skarbową zapytam.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 3. Data: 2010-11-18 12:02:26
    Od: "trok" <t...@t...pl>

    Zmień Urząd Skarbowy, ja tak zrobiłem:)

    Teraz opinie wydaje MF za pomocą bodajże 4 Izb Skarbowych.

    --
    pozdrawiam
    dr_indy

  • 4. Data: 2010-11-18 19:30:15
    Od: "Krzysztof" <k...@a...pl>

    Użytkownik "trok" <t...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Zmień Urząd Skarbowy, ja tak zrobiłem:)

    Jak się zmienia Urząd Skarbowy?

    K.

  • 5. Data: 2010-11-18 20:14:07
    Od: Artur Kosmal <a...@g...pl>

    W dniu 2010-11-18 20:30, Krzysztof pisze:

    > Użytkownik "trok" <t...@t...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Jak się zmienia Urząd Skarbowy?
    >
    > K.

    przeprowadzasz sie na teren dzialania innego urzedu i informujesz go o tym

  • 6. Data: 2010-11-18 22:40:36
    Od: Kudłaty Konservateesta <n...@p...com.pl>

    A jest ktoś kto wie? Bo do tej pory to tylko gównażeria się wymądrza,
    zero merytorycznych odpowiedzi.

  • 7. Data: 2010-11-19 07:48:29
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 18-11-2010 23:40, Kudłaty Konservateesta pisze:
    > A jest ktoś kto wie? Bo do tej pory to tylko gównażeria się wymądrza,
    > zero merytorycznych odpowiedzi.

    To może zadaj merytorycznie poprawne pytanie?
    To zwykle pomaga.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 8. Data: 2010-11-19 08:47:03
    Od: "Kudłaty Konservateesta" <m...@N...gazeta.pl>

    Maddy <m...@e...com.pl> napisał(a):

    > To moĹźe zadaj merytorycznie poprawne pytanie?
    > To zwykle pomaga.

    To, że nie znasz odpowiedzi na moje pytanie już zdążyłem się zorientować,
    czekam na odpowiedź merytoryczną.

  • 9. Data: 2010-11-19 09:07:25
    Od: "Krzysztof" <k...@a...pl>

    "Artur Kosmal" <a...@g...pl> napisał

    > przeprowadzasz sie na teren dzialania innego urzedu i informujesz go o
    > tym

    Byłem przekonany, że to coś bardziej skomplikowanego, a to tylko zwykła
    przeprowadzka - ot drobny "zabieg kosmetyczny".

    K.

  • 10. Data: 2010-11-19 09:11:05
    Od: "Krzysztof" <k...@a...pl>

    "Kudłaty Konservateesta" <m...@N...gazeta.pl> napisał

    > To, że nie znasz odpowiedzi na moje pytanie już zdążyłem się zorientować,
    > czekam na odpowiedź merytoryczną.

    Ależ dostałeś bardzo merytoryczną odpowiedź od Maddy:
    "Bo naprawdę nie przychodzi mi do głowy sytuacja, w której mogę sobie
    wybrać, którą izbę skarbową zapytam"

    A bardziej łopatologicznie skoro nie łapiesz - nie możesz złożyć zapytania
    do *dowolnej* Izby Skarbowej.
    Ergo - nie możesz złożyć tego samego zapytania do *kilku różnych* Izb
    Skarbowych.

    K.