  • 1. Data: 2005-05-14 08:59:22
    Temat: Armia Boga
    Od: "Luke" <j...@v...pl>

    Armia Boga

    Egzorcyzm Leona XIII - Modlitwa do Sw. Michala Archaniola

    W Imie Ojca, Syna i Ducha Swietego
    Ksiaze najchwalebniejszy wojska niebieskiego,
    swiety Michale Archaniele
    bron nas w walce przeciw ksiestwom i mocom,
    przeciw wladcom ciemnosci tego swiata
    oraz zlym duchom, krazacym w przestworzach.
    Przybadz na pomoc ludziom
    których Bóg stworzyl na obraz i podobienstwo swoje
    oraz wykupil za wielka cene z niewoli szatanskiej.
    Ciebie czci Kosciól swiety jako Stróza i Patrona;
    Tobie powierzyl Pan odkupione dusze,
    bys je umiescil w niebieskiej szczesliwosci.
    Blagaj Boga pokoju,
    aby pod naszymi stopami starl szatana
    i nie pozwolil na trzymanie ludzi w niewoli i szkodzenie Kosiolowi.
    Zanies nasze prosby przed tron Najwyzszego,
    aby rychlo uprzedzilo nas milosierdzie Panskie,
    i pochwyc smoka, weza starodawnego,
    który jest diablem i szatanem,
    a zwiazawszy go rzuc w przepasc,
    aby wiecej nie zwodzil narodów

    http://www.armyofgod.com/

    http://www.armyofgod.com/BabySelect.html

    Jak powszechnie wierzą chrześcijanie, po zapłodnieniu powstaje w macicy
    pełnowartościowe ludzkie życie. To osoba, która zasługuje na obronę, jak każdy
    narodzony człowiek, i trzeba jej bronić wszelkimi dostępnymi środkami, łącznie z
    zabiciem napastnika, którym w takim wypadku będzie aborcjonista i każdy jego
    bezpośredni wspólnik.' - ks. David C.Trosch /Mobile, Alabama/

    'Wolałbym mieć krew na rękach, niż wodę - jak Piłat.' - Graham Green

    Takiej masakry, ludobójstwa o takich rozmiarach, nie było jeszcze w dziejach
    świata.

    Tylko w przybliżeniu znamy liczbę ofiar - od czterdziestu do sześćdziesięciu
    milionów zabitych w każdym roku ostatniej dekady XX wieku.

    Ogółem, licząc tylko od 1945 r. - jeden miliard - 1 000 000 000 ofiar

    Miliard dzieci nienarodzonych, zgładzonych najczęściej w majestacie prawa.

    Dzieci 'wyskrobane', to jest poćwiartowane żywcem. Dzieci 'wyssane', również po
    kawałku.

    Dzieci zabite zastrzykiem chlorku potasu (aborcyjni spece, mistrzowie 'baby
    killingu', potrafią wbić igłę prosto w serce ludzkiego 'płodu'!).

    Dzieci - ofiary tzw. 'późnej aborcji', mordowane podczas porodu?

    I 'wyzwolone' (z sumienia) mamusie, zlecające egzekucje swych maleństw - bo
    kariera, bo mieszkanie za ciasne, bo przydałby się nowy samochód?Niektóre
    dorabiające jeszcze na handlu 'tkankami embrionalnymi' swych dzieci (1000
    dolarów za 8-tygodniowy mózg, 550 dolarów za gonady, 350 za szpik kostny...).

    I wreszcie 'lekarze' - rzeźnicy z zaliczoną przysięgą Hipokratesa w kieszeni, z
    rękami umazanymi dziecięcą krwią. Ocierający tę krew wpierw po to, by policzyć
    pieniądze?

    Powstanie bez wodzów

    W Stanach Zjednoczonych, gdzie rozmiary aborcyjnego holokaustu są szczególnie
    zatrważające (półtora miliona ofiar rocznie), protesty przeciw dzieciobójstwu
    zaliczają się do najgwałtowniejszych. Po manifestacjach i pikietach, po akcjach
    sabotażowych (pojemniki z cuchnącym gazem wrzucane do klinik aborcyjnych,
    cementowanie zamków w drzwiach wejściowych), przyszedł czas na wojnę
    partyzancką. Klinikami - ośrodkami dzieciobójstwa - wstrząsają eksplozje bomb,
    trawią je płomienie pożarów, a mordercy dzieci - babykillerzy - giną od kul
    zamachowców.

    - Jesteśmy żołnierzami Armii Boga! - deklarują bojownicy antyaborcyjnego ruchu
    oporu.

    Armia Boga (jak i pokrewne ugrupowania) nie jest scentralizowaną organizacją z
    naczelnym dowództwem, sztabem i listami zaprzysiężonych członków. Zgodnie ze
    strategią 'Ruchu Oporu bez Przywódcy', charakterystyczną dla amerykańskiej
    radykalnej prawicy, antyaborcyjną guerillę prowadzą niewielkie konspiracyjne
    grupy bojowe, a nawet pojedynczy partyzanci, działający w pełnej izolacji od
    siebie. Nie otrzymują rozkazów z żadnego ośrodka decyzyjnego, operacje
    uderzeniowe przeprowadzają na własną rękę.

    Łączy ich ideologia i cel - walka z dzieciobójcami. Taka taktyka chroni ruch
    przed infiltracją ze strony policji i służb specjalnych. Rozbicie jednej z grup
    bojowych nie ma wpływu na aktywność pozostałych.

    Da się zauważyć swoisty zbrojny ekumenizm - w akcjach uczestniczą zarówno
    katolicy, jak i protestanci.

    Moralny imperatyw

    '- Aborcja to morderstwo, a mordercy powinni zostać straceni!' - stwierdza Paul
    Hill, przywódca Defensive Action (Akcja Obronna).

    Publikacje Armii Boga, Akcji Obronnej i innych radykalnych grup antyaborcyjnych
    tchną żarliwością, prawdziwym duchem krucjat. Wiele w nich odwołań do Starego
    Testamentu, stale przypominają też słowa Chrystusa o przyniesionym przezeń na
    świat mieczu. Ich poczucie sprawiedliwości jest surowe, nie zna kompromisu:

    - doktor David Gunn, dyrektor kliniki aborcyjnej w Pensacoli, babykiller,
    zastrzelony przez Michaela Griffina, aktywistę ruchu Wybawienie Ameryki.
    Ukarany!

    - doktor John B. Britton, babykiller z Pensacoli oraz jego ochroniarz -
    wolontariusz, zastrzeleni przez Paula Hilla przed dokonaniem, zaplanowanych na
    ten dzień, trzydziestu aborcji. Ukarani!

    - dwie pracownice kliniki aborcyjnej w Brooklinie, zastrzelone przez Johna
    Salviego, samotnego katolickiego bojownika. Ukarane!

    - strażnik z ochrony kliniki aborcyjnej w Birmingham, zabity w wyniku eksplozji
    bomby, podłożonej przez Armię Boga. Ukarany!

    - doktor Barnett A. Slepian, babykiller z kliniki w Buffalo, zamienionej w
    fortecę (zbrojna ochrona, kamery, brak okien), zabity przez snajpera we własnym
    mieszkaniu, w trakcie spożywania posiłku. Ukarany!

    Jak zauważa Paul Hill, wykonywanie egzekucji na babykillerach to 'moralny
    imperatyw'.

    Niemy krzyk

    Wątpliwości? Jakie wątpliwości?

    Że niby 'to już nie epoka krucjat', że 'prawo wyboru', że 'demokratyczna wola
    większości'??

    Że aborcyjne dzieciobójstwo jest 'zgodne z prawem'?

    Zajrzyj na internetowe strony Armii Boga ( http://www.armyofgod.com ), do
    galerii zdjęć (uwaga! obrazy szokująco drastyczne!). Rzuć okiem na ofiary
    doktora Slepiana i pozostałych babykillerów.

    Nie odwracaj wzroku.

    Maleńka Mary, pozbawiona głowy. Maleńki Paul - zamieniony w bezkształtną miazgę.
    Maleńki John - kupka krwawych ochłapów. Maleńka Hannah - jej wzniesione ręce
    krzyczały o litość; teraz proszą jedynie o pamięć. O sprawiedliwość.

    Walka trwa

    Coraz więcej babykillerów, przestraszonych akcjami radykalnych grup
    antyaborcyjnych, porzuca swój krwawy proceder. Po zabójstwie babykillera Gunna,
    w ciągu roku jedna czwarta klinik aborcyjnych w USA zgłaszała odpływ
    przerażonego personelu. Tymczasem akcje bojowe, wymierzone w dzieciobójców,
    sygnowane przez Armię Boga, odnotowano też w Kanadzie i Wielkiej Brytanii.

    Za sukcesy płaci się ofiarami.

    Paul Hill (Akcja Obronna) - skazany na karę śmierci za zamach w Pensacoli.

    John Salvi (niezrzeszony) - dożywocie za zamach w Brooklinie.

    Don Benny Anderson (Armia Boga) - 42 lata więzienia za porwanie (uwolnionego
    potem) babykillera, za podpalenie dwóch klinik aborcyjnych i wysadzenie w
    powietrze trzeciej.

    Rachelle Shannon (Armia Boga) - 10 lat więzienia za postrzelenie babykillera.

    Tylko w latach 1987-1993 w USA aresztowano trzydzieści trzy tysiące aktywistów
    ruchu antyaborcyjnego.

    Inni walczą dalej. Odcięta główka małej Mary, wzniesione ręce małej Hannah -
    żądają pamięci.

    A zbrodnia mordowania tych najmniejszych, najbardziej bezbronnych - musi być
    ukarana.

  • 2. Data: 2005-05-14 09:07:01
    Temat: Re: Armia Boga
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl>

    Użytkownik "Luke" <j...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Egzorcyzm Leona XIII - Modlitwa do Sw. Michala Archaniola

    Ntg. Idz na grupę religia.

    HaNkA

  • 3. Data: 2005-05-14 09:20:23
    Od: "Patryk" <s...@w...gazeta.pl>

    "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl> wrote in
    message news:d64f4q$4sk$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik "Luke" <j...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Ntg. Idz na grupę religia.
    >
    > HaNkA

    słusznie i niech prosi o nawrócenie. Poza tym niewłaściwie powołuje się na
    przepisy starego testamnetu, które zostały znowelizowane. Nowy testament
    jest zbiorem aktualnie obowiązujących przepisów i przeciwnie traktuje o
    prawach i obowiązkach chrześcijanina w sytuacjach wskazanych przez Luke.

  • 4. Data: 2005-05-14 10:12:57
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Luke" <j...@v...pl> napisał w wiadomości

    No dobra. Przeczytałem. Dość pobieżnie, bo już z peiwrszych zdań mniej
    więcej można się domyślić, co jest dalej. Ale nie znalazłem pytania? A
    to grupa, gdzie zadaje się pytania prawne.

    Od strony prawnej niniejszy tekst w sumie nawołuje do popełnienia
    przestępstwa. i tak się zastanawiam zgłosić do abuse TP SA, a może do
    prokuratury? Doszedłem do wniosku, ze ściganie głupiego za to, że jest
    głupi to głupota i nie warto.

    Ale nie grzesz więcej synu!

  • 5. Data: 2005-05-14 16:26:12
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Luke" <j...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Inni walczą dalej. Odcięta główka małej Mary, wzniesione ręce małej
    > Hannah -
    > żądają pamięci.

    A ty chyba żądasz kaftan bezpieczenstwa?

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 6. Data: 2005-05-15 07:30:45