  • Data: 2004-10-02 19:35:19
    Temat: Allegro i umowa K/S - konieczna?
    Od: "strOOs" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.

    Intryguje mnie pewna sprawa.
    A wiec po kolei: mam zamiar kupic w czasie najblizszym (znaczy najdalej
    jutro) telefon komorkowy na Allegro.
    Ma jeden defekt: nie ma do niego pudelka i papierow.
    Pierwsze skojarzenie: krojony? Co prawda facet dolacza oryginalna ladowarke,
    a malo kto majacy krojony telefon taka posiada...
    I tu pojawia sie moje pytanie: czy w przypadku gdyby telefon sie okazal
    kradziony, mialbym z nim problemy itd, to czy potrzebna bylaby Umowa
    Kupna/Sprzedazy? Czy wystarczy samo zakonczenie aukcji na Allegro - w koncu
    musza trzymac opisy pelne aukcji na Allegro jak i dane osob prowadzacych
    transakcje.
    Po prostu nie chce sie przyslowiowo "obudzic z reka w nocniku".
    Bede wdzieczny za wszelaka pomoc.
    Pozdrawiam
    Mikolaj