  • 11. Data: 2020-06-19 21:02:49
    Temat: Re: A Tuleja odtajnił rozprawę i się jeszcze tym szczyci
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 17.06.2020 o 15:43, z pisze:
    > Właśnie dlatego zastosowano tryb karny.

    A jakiż to tryb stosuje się według ciebie jeszcze oprócz "trybu karnego"
    dla spraw z art. 212 k.k.? Uchwaliłeś jakieś nowe prawa o których nikt
    nic nie wie? Może sąd powinien zastosować k.p.a, a może k.r.o?

    --
    Sonn

  • 12. Data: 2020-06-20 09:53:05
    Od: z <...@...pl>

    Można pogonić siksę niech się procesuje cywilnie.

    Ale... Ta siksa jest z naszej bandy to zastosujemy relikt komunistycznej
    dyktatury. Czasem się przydaje jak trzeba kogoś uciszyć ;-)

  • 13. Data: 2020-06-20 23:48:19
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 20.06.2020 o 09:53, z pisze:
    > Można pogonić siksę niech się procesuje cywilnie.
    >
    > Ale... Ta siksa jest z naszej bandy to zastosujemy relikt komunistycznej
    > dyktatury. Czasem się przydaje jak trzeba kogoś uciszyć ;-)

    Cywilnie to się może procesować co najwyżej o ochronę dóbr osobistych, a
    nie pomówienie czy zniesławienie z k.k. I przestań robić z siebie durnia
    większego niż jesteś tymi swoimi "prawnymi" teoriami.

    --
    Sonn

  • 14. Data: 2020-06-21 10:23:33
    Od: z <...@...pl>

    Fakty bolą. Zwłaszcza propagandzistów którzy uważają się za "prawników".

  • 15. Data: 2020-06-21 13:12:02
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 21.06.2020 o 10:23, z pisze:
    > Fakty bolą. Zwłaszcza propagandzistów którzy uważają się za "prawników".

    Mieli rację ci którzy twierdzili że jesteś po prostu idiotą.

    --
    Sonn

  • 16. Data: 2020-06-21 13:19:06
    Od: n...@o...pl

    z <...@...pl> napisał(-a):

    > Fakty bolą. Zwłaszcza propagandzistów którzy uważają się za "prawników".

    daj spokój, nie ogarniasz niczego co związane z prawem i swoje chory dyrdymały
    przelewasz na bajty
    weź się może za wożenie piachu taczkami, może tam znajdziesz towarzystwo na
    twoim menelskim poziomie

  • 17. Data: 2020-06-21 15:57:10
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2020-06-21 o 13:19, n...@o...pl pisze:
> [...]
    > przelewasz na bajty
    > weź się może za wożenie piachu taczkami, może tam znajdziesz towarzystwo na

    O proszę wyśmiewanie i pogarda.
    To tak teraz elyty się odnoszą do obywateli?

    Tak. Nie rozumiem dlaczego Śpiewak został skazany z paragrafu karnego.

    Są dwie możliwości. Albo z BURDELU jaki panuje w sądach albo z
    premedytacją postanowiono UCISZYĆ niewygodnego działacza społecznego.
    Nie jest mi z nim po drodze ideologicznie ale do jasnej cholery to nie
    putinowska ROSJA.

    Nie rozumiem dlaczego PiS robi tak mało i tak wolno aby pogonić w
    skarpetkach bandę sprzedajnych prawników razem z ich drobnymi kruczkami
    utajnianiem/nie utajnianiem rozpraw i uzurpowaniem sobie prawa do
    decydowania kto jest a kto nie jest sędzią.

    Też nie jestem entuzjastą demokracji ale sędziokracja która udaje
    demokrację to dno i sześć metrów mułu.

    WYPAD

    Tuleja odtajnił rozprawę/uzasadnienie wyroku bo tak chciał.

    Rozprawa Śpiewaka nie została odtajniona bo zorganizowana grupa
    przestępcza tak chciała.

  • 18. Data: 2020-06-22 13:52:59
    Od: n...@o...pl

    z <...@...pl> napisał(-a):

    > Tak. Nie rozumiem dlaczego Śpiewak został skazany z paragrafu karnego.

    dlatego tacy laicy jak ty powinni słuchać mądrzejszych a nie produkować steki
    bzdur

    > Nie rozumiem dlaczego PiS robi tak mało i tak wolno aby pogonić w
    > skarpetkach bandę sprzedajnych prawników razem z ich drobnymi kruczkami

    na dodatek tacy wieczni głupcy nie powinni mieć praw wyborczych
    albo stanowić taki margines że nie są w stanie zaszkodzić

    idź się pisu zapytaj dlaczego pomówienie po tej wspaniałej reformie nadal jest
    ścigane z kk

  • 19. Data: 2020-06-22 14:07:10
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2020-06-22 o 13:52, n...@o...pl pisze:
    > idź się pisu zapytaj dlaczego pomówienie po tej wspaniałej reformie nadal jest
    > ścigane z kk

    I jeszcze chce mnie pozbawić wolności obywatelskich ;-)
    Chyba nie rozumie zasad demokracji czyli rządów debili.

    Ty sobie PiSem gęby nie wycieraj.
    Pytam się Ciebie dlaczego jest nadal taki paragraf. Ty się znasz to
    powinieneś wiedzieć jakie to względy społeczne przemawiają za NIE
    TYKANIEM tego reliktu i innych RELIKTÓW/LUDZI ;-)

    Grzebałeś, poprawiałeś, wykonywałeś, tolerowałeś..? Jesteś bliżej koryta
    niż ja. Pokaż że masz jakiś kręgosłup albo chociaż jaja ;-)

  • 20. Data: 2020-06-23 14:03:38
    Od: n...@o...pl

    z <...@...pl> napisał(-a):

> [...]
    [...]
    > Ty sobie PiSem gęby nie wycieraj.
    > Pytam się Ciebie dlaczego jest nadal taki paragraf.

    bo tak ustanowiono, a obecny urząd uznał go za wspaniały, bo można zatrudniać
    ziobroturę do ścigania ludzi

> [...]
    >
    > Grzebałeś, poprawiałeś, wykonywałeś, tolerowałeś..? Jesteś bliżej koryta
    > niż ja. Pokaż że masz jakiś kręgosłup albo chociaż jaja ;-)

    ale w sumie o czym ty pitolisz? weź leki