  • Data: 2008-01-08 10:31:23
    Temat: 5 kopii apelacji to norma czy strategia sądu?
    Od: p...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Skladalem apelacje do sadu okregowego przez sad rejonowy z powodu
    oczywistych niedociagniec i pomylek sadu rejonowego.

    Napisalem to w apelacji wszystko , ze poprzez niedociagniecia, zla
    interpretacje przepisow zostaly wpisane takie i takie rzeczy, ktore
    moim zdaniem nie powinny miec miejsca, po zlozeniu apelacji dostalem
    kilka dni pozniej poprawiony wypis z KW z informacja, ze poprzedni
    wypis mial blad w wydruku i juz zostal poprawiony jednak dalej nie
    odpowiadal mi jeden zapis dlatego tez napisalem podtrzymanie apelacji
    a w niej informacje, ze z racji poprawienia przez sad czesci wypisu
    nie podtrzymuje juz zarzutow wszystkich tylko jeden z nich.

    Zlozylem oplate, zlozylem po 2 kopie podtrzymania apelacji bo tyle
    powiedzieli w sekretariacie.

    Po 2 tygodnia przyszlo mi wezwanie do uzupelnienia brakow - jeszcze 3
    kopie podtrzymania apelacji dzwonie do nich mowie - jeszcze jedna?
    dlaczego od razu nie wziela Pani? a Pani powiedziala, ze sedzia dala o
    uzupelnienie i jeszcze 3 czyli razem 5

    To normalne takie zachowanie? sprawa cala trwa juz naprawde dlugo