  • Data: 2008-01-08 16:54:06
    Temat: Re: 5 kopii apelacji to norma czy strategia sądu?
    Od: "matusm" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie została wygrana, tylko sprostowano odpis, który doręczono autorowi, a
    > związku z tym, że nie było błędu w orzeczeniu tylko w jego odpisie,
    > spytano autora czy podtrzymuje apelację (tę pierwszą). Naprawdę tak trudno
    > to pojąć?

    No to wyobraz sobie ze wlasnie mozna zlozyc apelacje o belkot prawniczy
    czy smiec prawny podpisany przez sedziego i to wlasnie jest sedziowska
    indolencja,brak przygotowania zawodowego czy wrecz lekcewazenie konstytucji
    NIE TYLKO sie apeluje o merytoryczny sposob zamkniecia sprawy

    Ale ja myslalem ze jest to sprawa oczywista jak 2 plus 2,co gorsza w tybie
    aktualnie obowiazujacego prawa taki sedzia za wyprodukowanego smiecia nie
    wylatuje z posady mimo ze swoim podpisem go autoryzowal

    Totalne lekcewazenie skryte za immunitetem ,nieomylnosci,szkoda ze nie
    pozwolono Ziobro dokonczyc dziela

    --
    Pozdrowienia
    matusm