  • 1. Data: 2009-03-16 15:34:30
    Temat: 3 miesiace waznosci po oplacie za kurs kat. B
    Od: "Maciej K. aka Sesjusz" <posesjusz@_spam_gazeta.pl>

    Witam!

    Pisuję na wielu grupach, tu chyba jednak po raz pierwszy, zupelnie
    sie nie znam na kwestiach prawnych, ale w innych tematach sluze tu
    pomocą innym :) Mam nadzieje ze tym razem ktos posluzy mi tutaj pomoca
    :)

    Rok temu sie zapisalem na prawo jazdy, niestety wyjazd spododowal ze
    pochodzilem tydzien na teorie i nie rozpoczalem jazd. Za wszystko
    zaplacilem 1200 PLN z gory. Po wyjezdzize, juz po jakims pol roku
    odezwalem sie do biura szkoly, napisali mi (chyba na GG, ale
    rozmawialem tez telefonicznie) ze nauke moge spokojnie kontynuowac,
    tyle ze kurs podrozal i bede musial doplacic roznice. Tak wiec nie
    spieszylem sie z powrotem. Teraz jestem na miejscu, fakt ze mina rok,
    przyznam bez bicia ze nie czytalem regulaminu, wierzylem im na slowo,
    napisalem by umowic sie na jazdy a oni mi ze juz za pozno, ze wg.
    regulaminu w ciagu 3 miesiecy mam skonczyc kurs, ze jeszcze byla
    szansa w kolejnych 3 miesiacach zaplacic kwote reaktywacyjna i
    kontynuowac nauke, ale ze teraz juz za pozno. Niestety nie mam
    zapisanych dowodow na to co pisali mi wczesniej, nie byla to
    korespondencja w listach mailowychlecz rozmowa telefoniczna i
    kontakt na GG. Bardzo mnie to nie cieszy ze 1200 zl poszlo na
    jakis lamerskie wyklady a teraz mi mowia do widzenia. Czy jest moze
    jakis wyzszy przepis regulujajcy takie kwestie ? Czy faktycznie
    wtopilem i byle regulamin "szkolki niedzielnej" sprawil ze kasa
    wyrzucona w bloto i musze znow placic szkole za kurs ?

    P.S. Jezeli moge na cos sie powolac to bardzo prosze o informacje.

    --
    Pozdrowienia,
    Maciej

  • 2. Data: 2009-03-16 17:48:46
    Temat: Re: 3 miesiace waznosci po oplacie za kurs kat. B
    Od: kuba <j...@g...com>

    Maciej K. aka Sesjusz pisze:
> [...]
    > wyrzucona w bloto i musze znow placic szkole za kurs ?
    >
    > P.S. Jezeli moge na cos sie powolac to bardzo prosze o informacje.

    Wygląda na to, że wtopiłeś :(