-
Prawa konsumenta: rzetelna reklama
... prezentacji oferty, a więc dotarcie z informacją do klienta poprzez środki masowego przekazu, penetracja, umożliwiająca szerokie dotarcie do rynku, zwiększona wyrazistość w prezentacji oferty (posługiwanie się metodami zwiększenia siły perswazji), bezosobowość, brak bezpośredniego kontaktu nadawcy i odbiorcy komunikatu. Trzy główne cele reklamy ...
-
Prawa i obowiązki konsumentów
... reklamy nie tworzy i nie upowszechnia sprzedawca. Dlatego dbając o swój interes, powinien zadbać o handlowanie towarami, których reklamy ... imprezy turystycznej. Prezenter – akwizytor stosuje specjalne techniki, które mają na celu przekonanie konsumenta, ... jeśli postanowią zwrócić kupione w czasie prezentacji garnki, nie przepadnie im wpłacona zaliczka ...
-
Wizualizacje architektoniczne a prawa autorskie
... danego projektu. Z drugiej strony wizualizacje stały się nowoczesną formą reklamy i prezentacji projektowanego obiektu, oczywiście dlatego, że w prosty sposób trafiają do ... podmiot mógł stworzyć wizualizację (utrwalić utwór za pomocą innej techniki), potrzebuje zgody uprawnionego. W innym bowiem wypadku korzystałby z utworu łamiąc autorskie ...