-
Free from i hipoalergiczne, czyli nowa ustawa o produktach kosmetycznych
... praktyki biznesowe (np. wykorzystanie jedynie składników pozyskiwanych z biorównoważnych upraw oraz w zgodzie z ochroną środowiska). Dominują także trendy sub-zero waste i zrównoważony rozwój. Producenci z rynku kosmetycznego chcą jak najlepiej odpowiedzieć na aktualne oczekiwania konsumentów. Wyzwaniem mogą okazać się wymagające przepisy prawa. Od ...
-
Euroliść. Co oznacza i jak go otrzymać?
... inicjatywy obywatelskiej i oddolnie wypracowało kryteria produkcji żywności „bez agrochemii”. Szybki rozwój rynku „bio” kusił jednak nieuczciwych dostawców do bezkarnego znakowania konwencjonalnych ... ekologiczne płacimy wyższe ceny w przekonaniu, że mają nie tylko zrównoważony skład odżywczy i brak pozostałości agrochemikaliów, ale także za ich ...
-
Cyfryzacja procesu budowlanego. Powstanie System Obsługi Postępowań Administracyjnych w Budownictwie
... . To zresztą ułatwia nam nie tylko kalkulację cenową, ale i czas poświęcony na pracę nad projektem. Przy okazji to nasz wkład w zrównoważony rozwój w tym aspekcie, w którym zaczynamy na rynku nieruchomości mówić coraz głośniej i odważniej także o potrzebie zrównoważonych łańcuchów dostaw i wszystkich elementów procesowych w inwestycji ...
-
Cyfrowy Paszport Produktu już za 2 lata
... wygodę konsumentom poprzez łatwość dotarcia do najważniejszych informacji i możliwość sprawdzenia autentyczności danych produktów. Z drugiej strony, dla przedsiębiorców dbających o zrównoważony rozwój w całym cyklu życia swoich produktów, będzie to możliwość wiarygodnego przekazywania informacji na temat najlepszych cech tych produktów, co zapewni ...
-
Konstytucja biznesu - najważniejsze zmiany
... . Kontroli podlegać będą w szczególności: wolność działalności gospodarczej, pogłębianie zaufania przedsiębiorców do władzy publicznej, bezstronność i równe traktowanie, zrównoważony rozwój, zasady uczciwej konkurencji i poszanowania dobrych obyczajów oraz słusznych interesów przedsiębiorców. Do uprawień Rzecznika Małych i Średnich Przedsiębiorców ...