-
Prawa konsumenta: rzetelna reklama
... kampania reklamowa nie zda się na wiele, gdy klient podczas dokonywania zakupu nie upewni się, że jego decyzja, co do wyboru określonego rodzaju i marki produktu ...
-
UOKiK: podsumowanie działań w 2023 roku
... także, że na cenę w ogłoszeniu składa się koszt samochodu oraz produktu dodatkowego - ubezpieczenia. W sektorze finansowym Prezes UOKiK m.in. nałożył na ... wśród internautów, są także doceniane przez branżę public relations. W 2023 roku kampania #Oznaczamreklamy zdobyła wyróżnienie za nowoczesną edukację twórców na Influencers Live Wrocław – jednym ...
-
Prawa konsumenta: nie daj się oskubać
... powiatów, gdzie znajdowały się billboardy. Niemal wszyscy zapytani zwrócili uwagę, że kampania informacyjna wzbudziła olbrzymie zainteresowanie słabszych uczestników rynku. Ponad połowa ankietowanych ... reklamacji. Składamy ją u sprzedawcy – najlepiej na piśmie. Gdy do produktu dołączona jest gwarancja, wtedy możemy zgłosić reklamację gwarantowi ( ...
-
Spory konsumenckie: polubowne rozstrzyganie online
... bez potrzeby wchodzenia na drogę sądową, i to bez względu na rodzaj produktu czy usługi, których dotyczy spór. Dyrektywa w sprawie alternatywnych metod rozwiązywania ... bardzo niska. By temu przeciwdziałać wkrótce ruszy wspólna internetowa kampania informacyjna skierowana do wszystkich zainteresowanych, zarówno przedsiębiorców jak i konsumentów, ...
-
Zakupy w Internecie: UOKiK wyjaśnia zasady
... przyznaje, że przed złożeniem zamówienia czyta regulamin oraz informacje na stronie sprzedawcy. Kampania UOKiK Wyjaśnienia najczęstszych problemów związanych z zakupami w sieci znajdują się ... konsument otrzymuje od portalu kupon uprawniający do realizacji usługi czy odbioru produktu. Za ich jakość nie odpowiada już portal, ale sprzedawca. Określa on ...
-
UOKiK: podsumowanie działań w 2021 roku
... r. była także tematyka finansowa i edukacja konsumentów w tej dziedzinie, czemu służyła kampania społeczna „Policz i nie przelicz się!” – mówi Prezes UOKiK Tomasz Chróstny ... wprowadzenie w błąd co do nieistniejących promocji, ukrywanie istotnych cech produktu czy oferowanie rzeczy szkodliwych. Najwyższe kary za naruszanie zbiorowych interesów ...
-
Polski sklep internetowy we Włoszech: jak się przygotować?
... punktu widzenia lojalizowania klientów i sprawienia, aby wracali na kolejne zakupy, w procesie dostarczenia produktu i obsługi ewentualnych zwrotów. Przetłumaczenie prostej strony internetowej, np. strony ... poziom przygotowania sklepu do sprzedaży w tym kraju itp. kwestie. Kampania SEO nie będzie dobrą formą promocji na początek, ponieważ ...