-
Reklama piwa i wina bezalkoholowego - nie dla małoletnich?
... więc oznaczenia napojów alkoholowych, których umieszczenie w przekazie marketingowym wystarcza, aby uznać takie oznaczenie za reklamę napojów alkoholowych. Znakiem towarowym może być ... się do napoju alkoholowego np.: reklama piwa bezalkoholowego (w przypadku marek, które na rynek wprowadzają również piwa o zawartości powyżej 0,5% alkoholu)” (6). ...
-
Promocja alkoholu w Polsce - czy to legalne?
... czego obawiać. Inaczej sprawa się ma z kryptoreklamą. UOKiK może wszcząć postępowanie wobec osób publicznie rozpoznawalnych, które w swoich publikacjach przemycają logotypy marek alkoholowych. Niestety, zdarza się, że takie „lokowanie produktu” wcale nie jest przypadkowe… Taka promocja jest w pełni legalna Nie wszędzie promocja alkoholu ...
-
Wino bezalkoholowe - czy można je reklamować?
... marek tych napojów. Punktem ... alkoholowych, służące popularyzowaniu znaków towarowych napojów alkoholowych”. W orzecznictwie wskazuje się, że z tak sformułowanej definicji reklamy można wywnioskować, że każde działanie zmierzające do publicznego rozpowszechnienia znaków towarowych napojów alkoholowych uznaje się za reklamę napojów alkoholowych ...
-
Reklama piwa i wina bezalkoholowego w social mediach - czy ma jakieś ograniczenia?
... alkoholowych” to publiczne rozpowszechnianie znaków towarowych napojów alkoholowych lub symboli graficznych z nimi związanych, a także nazw i symboli graficznych przedsiębiorców produkujących napoje alkoholowe, nieróżniących się od nazw i symboli graficznych napojów alkoholowych, służące popularyzowaniu znaków towarowych napojów alkoholowych ... marek, ...
Tematy: wino, rynek wina, promocja alkoholu, wino bezalkoholowe, reklama alkoholu, ustawa alkoholowa, reklamy alkoholu, nieuczciwa reklama, piwo, piwo bezalkoholowe, rynek piwa, sprzedaż piwa, spożycie piwa, picie piwa, reklama piwa, social media, media społecznościowe, Instagram, Tik-Tok, Facebook, Twitter -
Reklama online zgodna z prawem. O czym trzeba pamiętać?
... nawiązuje nazwą lub wyglądem do popularnych marek alkoholowych. Ustawa alkoholowa1 zawiera bowiem zakaz reklamy pośredniej, obejmujący nie tylko produkty, ale i działalność producentów alkoholu. Ograniczenia te dotyczą także reklamy produktów i usług, które w jakikolwiek sposób nawiązują do napojów alkoholowych, ich nazw, znaków towarowych czy ...